Provozované WEBy:
Totem.cz
|
Čítárny
|
Český film
|
Seaplanet
|
Humor/Hry/Flash
|
Flash CHAT
Chcete svůj WEB? Napište nám
ISSN 1214-3529
Sobota 28.12.
Bohumila
jméno:
heslo:
nové
Vybraný autor
schizandra*
(žena)
Občasný
Na Totemu: 1971x
Napsat zprávu
Mám ráda literaturu ve všech jejích rozmanitých podobách a těší mne skládat písmenka do smysluplných vět.
Příspěvky autora
Kolekce autora
Poznámky autora
Autor doporučuje
Autor si uložil
Ostatní doporučují
Ostatní si uložili
Seznam čísel časopisu Totem.cz
19.číslo časopisu
- Podzimní výběr
18.číslo časopisu
- červenec 2009
17.číslo časopisu
- únor 2008
16.číslo časopisu
- duben 2007
15. číslo časopisu
- leden 2007
14. číslo časopisu
- říjen 2006
13. číslo časopisu
- červen 2006
12.číslo časopisu
- březen 2006
11.číslo časopisu
- prosinec 2005
10.číslo časopisu
- říjen 2005
9.číslo časopisu
- květen 2005
8.číslo časopisu
- březen 2005
7.číslo časopisu
- leden 2005
6.číslo časopisu
- jaro 2003
5.číslo časopisu
- Léto 2002 je tady v plné své kráse.
4.číslo časopisu
- Literární číslo s hudebním a grafickým doprovodem - říjen 2001
3.číslo
- Grafický výběr z toho, co se na Totemu urodilo - 30.4.2001
2.číslo časopisu
- další výběr příspěvků, které zaujaly...11.1.2001
1.číslo časopisu
- Výběr toho nejlepšího z Totemu od 1.11.1999
Rubriky s vybranými příspěvky
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
Tvé další možnosti
Publikovat nový příspěvek
Publikovat foto, obrázek
Publikovat formulářem
Nápověda
Redakce Totemu
Seznam Anket
Pomůžeme, poradíme
Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce@totem.cz nebo na nick redakce.
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
Typ zobrazení:
nejnovější poznámky
vlastní poznámky
poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:
Příběh v dřevě ukrytý
schizandra*
(Občasný)
-
27.11.2006 > auau au...kde by se mi to mělo objevit? nevyznám se tady...
NOVÁ
>>>
U příspěvku:
Příběh v dřevě ukrytý
schizandra*
(Občasný)
-
24.11.2006 > Neuvedla jsem svůj mail, pouze icq, napravím to... :-)
NOVÁ
>>>
U příspěvku:
Příběh v dřevě ukrytý
schizandra*
(Občasný)
-
24.11.2006 > Quotidiana> Na povídku se těším,až ji najdeš,dej mi vědět,to ostatní beru,nemyslím si,že si myslíš...spíš si myslím,že můžeš být docela fajn holka, a tak ti přeju,abys diplomku s úspěchem dopsala a obhájila...*THUMBS UP*
NOVÁ
>>>
U příspěvku:
Příběh v dřevě ukrytý
schizandra*
(Občasný)
-
16.11.2006 > Quotidiana >
Přečetla jsem si tvůj úvodník a uvítala bych aspoň jednu povídku, abych získala trošku jasnější obraz. Zatím se mi tvoje slova o schizofrenní osobnosti potvrzují...poznámky píše ta část, která se nemůže zbavit manýr -náctiletých, zatímco úvodník napsala část -cetiletá. Pokud bych si mohla vybrat, rozhodně by se mi líbila ta -cetiletá, je na patřičné úrovni a je možno tedy brát vážně její názor a případně s ním na jisté úrovni polemizovat, jestliže mám jiný pohled na věc, a hájit svoje právo na autorskou licenci a psát tedy tak, jak chci já a ne tak, jak se to líbí či nelíbí někomu jinému. Nemyslím si, že mám patent na rozum, ale neoddiskutovatelným faktem je skutečnost, že jsem to jen já jako autor, kdo zná pohnutky a situace, které mne přivedly k napsání „dílka“ takovými prostředky a v takové formě, v jaké je uveřejňuji. Nebráním se věcné kritice, která neútočí a nezesměšňuje - v opačném případě se pochopitelně bránit umím. (;-))
NOVÁ
>>>
U příspěvku:
Příběh v dřevě ukrytý
schizandra*
(Občasný)
-
14.11.2006 > Quotidiana - Wow! kariéra založená na remcání?! no proč ne, když už nic jiného není k dispozici...začínáš mne zajímat a ráda bych si přečetla nějaký tvůj výtvor, ať mám ucelenou představu o člověku, který mne kritizuje takovou zajímavou formou..(:D))
NOVÁ
>>>
U příspěvku:
Příběh v dřevě ukrytý
schizandra*
(Občasný)
-
14.11.2006 > Quotidiana - Tys opravdu nikdy neslyšela o anakondě? Možná by sis znalosti přírodopisu měla doplnit ty, co říkáš, když už jsi redaktorka...
NOVÁ
>>>
U příspěvku:
Strom
schizandra*
(Občasný)
-
7.11.2006 > xy64> No přece tam odtud, kde jsi to už četl...i tam mám nick s *. No a že se ti to moc nezamlouvá? - to se nedá nic dělat, jsi naladěný na jinou vlnu...mně se taky nelíbí všechno, co čtu.
NOVÁ
>>>
U příspěvku:
For all the boys
schizandra*
(Občasný)
-
6.11.2006 > Quotidiana >Pokud bude 100 lidí psát na jedno společné téma, bude každý výtvor něčím jiný...ty bys to napsala "vešla atd...", já jsem to napsala zase jinak...tobě se to nelíbí, jiným třeba jo... a vždycky jde o ten "úhel pohledu", aniž by zrovna muselo jít o patent na rozum, ani já jej nemám, jen jsem tu věc viděla jinak než ty. A že jsi taková na všechny stejně, to tě ctí.
NOVÁ
>>>
U příspěvku:
For all the boys
schizandra*
(Občasný)
-
6.11.2006 > > celej on > České školství je kapitola sama pro sebe a vydalo by to na disertační práci, jenže i tady platí, že „je to o lidech“ ...o těch za katedrou i o těch v lavicích...když do té profese jdeš ne proto, že ses nedostal jinam, takže „dobrý aspoň něco“ abys měl na konci studia diplom v ruce, ale proto, že tu profesi chceš dělat, protože ji máš rád a chceš se o tu radost podělit, pak se nemůžeš ani na svoje žáky dívat jako na „masu“, a když se ti podaří je přesvědčit, že tam nejsi jako jejich nepřítel, ale naopak jako spojenec v boji o vědomosti, které se jim sakramentsky budou v dospěláckém životě hodit, pak máš jako kantor vyhráno a je radost do takové třídy chodit, protože víš, že to není promarněný čas a máš taky možnost svoje spoluspiklence poznat jako osobnosti, což je pro kantora opravdu důležité, protože jen v ovzduší důvěry (pozor - ne důvěrností!) je možné spolupracovat...no a jako studenti nejsou jednolitou masou, tak i učitelský sbor se skládá z jedinců a jeden každý má – tak jako kterýkoliv člověk – svoje typické charakterové rysy, které se pak projevují v jeho přístupu k profesi i žákům.(:-))
NOVÁ
>>>
U příspěvku:
For all the boys
schizandra*
(Občasný)
-
5.11.2006 > Quotidianě > docela s tebou souhlasím, vždyť z celého „tónu“ povídky je patrno, že je psána s určitým stupněm nadsázky...asi jsem to měla v anonci zmínit, no, už se stalo...obsah ale vychází z reálné situace, navíc mnohokrát se opakující, tak proto to „nadlehčení“.
Teď pár slov k tomu, co jsi nazvala „klišé“... kde jinde by ten úsměv mohl být, když ne na rtech? Představ si tu situaci (protože jsi žena, nebude to tak těžké)...stojíš za těmi dveřmi, znáš velmi dobře účinek svých ženských „zbraní“ – budeš mít na rtech snad ironický škleb, když do té třídy nejdeš s cílem ty kluky pokořit, ale získat je pro svůj předmět, který se jim zajídá, protože „...nač mně bude čeština, když budu strojař, číšník, automechanik...“ dosaď si jakékoliv chlapské povolání a jejich věk –nácti! a bude ti jasné taky to, že řev, který vyluzují, aby ze sebe dostali přetlak energie, rozhodně nemůžeš označit jako tlumený, když ti to ječení rve uši...hrobové ticho je trochu přehnané, uznávám, protože nějaké to nervózní přešlapování a strkání židličky je vždycky slyšet, ale dala jsem je tam jako kontrast k tomu řevu...blankytné oči...modrá barva má mnoho odstínů, ale blankyt je modř jarní oblohy a jen takové mají „sílu laseru“, aniž by jejich pohled zabolel...“zlaté vlasy“ – barva zlata je příjemná, není to vyšisovaná chemická napodobenina; jak bys tu barvu popsala ty, když slovní spojení „blond vlasy“ ten zvláštní odstín rozhodně nevystihuje?...oblá ramena – to přece nemůže být pokládáno za klišé, ta „úča“ rozhodně nebyla na všechny strany hranatá anorektička, tak se není co divit, že měla ramena patřičně svůdně oblá...a opojná vůně parfému? Jo, jsou i „parfémy“, které se opojnou vůní nevyznačují, a když se vejde z poměrně čistého vzduchu školní chodby do malého prostoru třídy napěchované zapocenými těly mladíků, tak tento odér je nutno poněkud zlidštit tou opojnou vůní parfému, aby sebou holka nepraštila ještě dřív, než dojde k té katedře...
Je dobře, že znáš kluky ve věku –nácti let...takže už taky nejspíš dobře víš, že když se s tím zjevem spojí laskavé a spravedlivé zacházení a kamarádské pochopení pro jejich smysl pro legraci, tak jsou skutečně ochotni se učit, aby si před účou netrhli šráky a aby je neměla za blbečky...a pochopitelně, že o přestávce pak probírají...“ jaký má jejich nová učitelka prsa, jestli nosí tanga a podvazky, jestli je to pravá blondýna a jaký by to bylo, kdyby s ní...“
Takže ti děkuji za konkrétní kritická slova a jen mně vrtá hlavou, proč jsi mi dala ten jeden bod, když se ti to nelíbilo?
NOVÁ
>>>
U příspěvku:
For all the boys
schizandra*
(Občasný)
-
4.11.2006 > No vidíš,ttomassi, ty sis "usmyslil", což rozhodně není ta nejlepší metoda pro kritiku čehokoliv...lepší by bylo, kdybys mi přímo napsal:...nelíbí se mi to PROTO, PROTO a PROTO...a tím bych měla jasno i já jako autorka. Neberu to jako urážku, každý má právo na svůj názor...no a ta forma, kterou mu dá, to už je pak o něčem jiném. Ale za tvůj názor i hodnocení děkuji.
NOVÁ
>>>
U příspěvku:
For all the boys
schizandra*
(Občasný)
-
3.11.2006 > ttomassi - jestliže to přirovnáváš k červené knihovně, nutně s ní musíš mít patřičné čtenářské zkušenosti; já je nemám, tudíž mi to jako z červené knihovny nepřipadá, spíš mi to připadá jako zkušenost kantorky ve třídě plné pubertálního mužského mládí.
NOVÁ
>>>
U příspěvku:
For all the boys
schizandra*
(Občasný)
-
3.11.2006 > (:D))))proč tě to tak polekalo? to jako že jsme se tam třeba potkali? zachovej klid, dějepis to nebyl...
NOVÁ
>>>
U příspěvku:
For all the boys
schizandra*
(Občasný)
-
3.11.2006 > No, může ti to tak připadat, proč ne? Ale je to uzavřený text a nejde v něm o nic jiného, než právě o tu situaci, která je tam vylíčena...neměla jsem v úmyslu psát delší povídku, i když zkušenosti by vydaly na několikasvazkový román...to až budu psát memoáry...(:D))
NOVÁ
>>>
U příspěvku:
For all the boys
schizandra*
(Občasný)
-
3.11.2006 > (:D))
NOVÁ
>>>
U příspěvku:
Osel a slon
schizandra*
(Občasný)
-
3.11.2006 > (:D))Máš stopro pravdu...kdyby osel nezůstal oslem, už by to ani nebyl on...a děkuji za hodnocení.
NOVÁ
>>>
U příspěvku:
...o chytrém pejskovi Hafáčkovi
schizandra*
(Občasný)
-
24.10.2006 > Fajn, to beru *THUMBS UP* ;-)
NOVÁ
>>>
U příspěvku:
...o chytrém pejskovi Hafáčkovi
schizandra*
(Občasný)
-
24.10.2006 >
Proč se zlobíš? Vždyť jsme si vyměňovali názory, nebo ne? Já přece na tebe nijak neútočím, ty jsi říkal, co si myslíš a já jsem dělala totéž a měla jsem radost, že se našel někdo, komu to stálo za to. Nesrovnávala jsem tě se skoldem, ale teď to udělám – cením si tě víc než jeho, protože on vypustil do světa pár neurčitých rádoby kritických slov a stáhl se, zatímco ty ses do kritiky poctivě pustil a svůj názor řekl a obhajoval.
Nemůžu za to, že jsem starší a mám tedy i víc zkušeností, ale i když tvůj věk jen odhaduji, nic to nemění na tom, že si tě cením jako férového přemýšlivého mladého muže s vlastním názorem, kéž by takových bylo víc! A i když jsem tě pobavila – jak píšeš v závěru – rozhodně jsem neměla snahu stavět tě do pozice malého žáčka, na to jsi příliš dobrý. Nejspíš by náš „duel“ vypadal jinak, kdybychom spolu mluvili z očí do očí, protože, jak se ukázalo, je písemný projev nedokonalý, protože mu chybí úsměv i zamračení se, pokrčení rameny a gesta rukou, síla hlasu a jeho zabarvení...škoda, asi bychom se pak rozešli jako přátelé.
NOVÁ
>>>
U příspěvku:
...o chytrém pejskovi Hafáčkovi
schizandra*
(Občasný)
-
23.10.2006 > (:D)))) Ono to zase není tak těžké poznat, stačilo si přečíst ty vaše „komentáře“ se skoldem a tvoje teorie o pohádce…ty totiž argumentuješ, jako by tato jedna pohádka – a vztáhnu to i na všechny moje ostatní, protože jiné nepíšu – měla spasit všechny děti světa. Musíš si přečíst ještě stovky jiných pohádek, tisíce příběhů od všech možných starých i nových autorů, abys zjistil, jak a čím se od sebe liší, protože co autor, to jiný způsob zpracování tématu, jiný jazykový materiál, jiná stylistika … ostatně to přece platí i pro ostatní žánry, ne? Ty ses upnul na jednu pohádku, která navíc byla cíleně psána pro určité dítě, vyrůstající ve společenství zvířat a obklopené krásnou přírodou, a snažíš se mne za každou cenu zahnat do kouta a čteš ty moje řádky zaujatýma očima a stále zapomínáš na věk, kterému jsou moje pohádky určeny – pro nejmenší!
Kde je kult prince? Ten je zase v jiných pohádkách, já přece netrdím, že Vendulka je krmena jenom těmi mými. Až bude starší, bude si pravděpodobně se zatajeným dechem číst právě o tom princi a snít, že je třeba tou princeznou, kterou zachránil před zlým drakem. A neboj se, ta doba, kdy byly děti krmeny pohádkami jen jednoho typu, se už těžko vrátí a navíc, já ani nemám v úmyslu je v dohledné době vydat knižně, to nechám až na té Vendulce… ačkoliv, kdo ví…?! (:- ))
S tou diplomkou jsi to, mojí vinou, pochopil jinak, špatně jsem se vyjádřila, nedělala jsem dětskou literaturu, nicméně v jednom semestru jsme jí taky proběhli.
Tvůj názor respektuji a děkuji za čas, který jsi věnoval tak potřebnému literárnímu žánru, který stojí při samých základech formování lidské bytosti. I ty se jednou, budeš-li mít štěstí, ocitneš v roli rodiče a pak se i na pohádky budeš dívat trochu jinak.
NOVÁ
>>>
U příspěvku:
...o chytrém pejskovi Hafáčkovi
schizandra*
(Občasný)
-
23.10.2006 > změna: a tady na Totemu, jak je zřejmé, hýbat mozkem zase trochu jinak.
P.s.: Jen co budu mít víc času, ráda si přečtu, co tvoříš a publikuješ ty...hmmm, jsem docela zvědavá.
NOVÁ
>>>
U příspěvku:
...o chytrém pejskovi Hafáčkovi
schizandra*
(Občasný)
-
23.10.2006 >
A proč ne? To je docela velkorysá nabídka, nemyslíš? Mít ty dvě verze vedle sebe a pak porovnávat?! Mne by opravdu zajímalo, jak by tahle pohádka podle tvého mínění měla vypadat – prakticky ! ne jen kolem ní teoretizovat ...třeba by se nám oběma ledacos objasnilo.
No, jinak je to úsměvné a mýlíš se, když si myslíš, že mne to rozebírání štve, byla jsem konec konců na něco podobného připravená, když jsem si zaklepla, že chci vážné kritiky (:-)) Jenže je tu ten „úhel pohledu“. Oba jsme přesvědčeni o své pravdě a ta moje je podložena zkušeností s působením takovéto pohádky na malé dítě, zatímco tvoje tuto zkušenost ještě postrádá. Já se dívám očima malého dítěte, které má rádo přírodu a svět zvířátek , které moje čtení často přerušuje otázkami, aby se dopátralo, „co by se stalo, kdyby...“, no a v tom je také možnost poučení, protože žádná dětská otázka nezůstane viset ve vzduchoprázdnu. Jinak jsem ti na to už přece odpověděla - viz - Jak to, že nemá ponaučení? To se ti zdá málo, že všechno plyne v pohodě a porozumění? A že návrat domů je krásný, když tě tam čekají ti, kdo tě mají rádi?- to je podle mne poučení dostatečné k tomu, aby se v dítěti posílilo vědomí a uspokojení, že mezi lidmi i zvířaty existuje pouto porozumění a přátelství...chci přece z něj – tedy z dítěte – vychovat člověka vnímavého, laskavého, přátelského...a to se mu také musí od dětství vštěpovat, stejně jako je musíš naučit rozlišovat city kladné a záporné(to jsou ta slova zhrubělá = se záporným citovým nábojem) . Jistěže city nejsou zakleté JEN ve zdrobnělinách, ale tyto nám pomáhají velmi účinně je pěstovat, když je dítěti teprve 3-5 let. Dítě je čistý nepopsaný list, co do něj napíšeš, to se ti později vrátí. Nemám potřebu vzbuzovat v něm strach, úzkost, nenávist v tak útlém věku, nehledě k tomu, že by to byla vlastně jedna z forem psychického týrání... ano, myšky ve spíži jsou zlo a tohle zlo je nutno likvidovat, ale i ty myšky jsou užitečné, když zůstanou na zahradě, na stráni, v lese...protože bez nich by se neobešlo mnoho dalších tvorů, kteří se jimi živí.
Souhlasím, že by to bylo téma na diplomku, jenže tu jsem obhájila už před lety a teď na takové rozsáhlé teoretizování nemám dost času, protože životní praxe mne zcela pohlcuje a k pohádkám pro Vendulku si s Vendulkou chodím odpočívat...a taky, jak je zřejmé, hýbat mozkem zase trochu jinak.(:D))))
NOVÁ
>>>
U příspěvku:
...o chytrém pejskovi Hafáčkovi
schizandra*
(Občasný)
-
22.10.2006 >
(:D))) Děkuji za adresnou konkrétní kritiku, ve které jako neodborník na pohádky vyjadřuješ svůj názor. Ani já nejsem pohádkář s orazítkovaným potvrzením od nějakého úřadu pro pohádky, opravňujícím mne k jejich psaní. Souhlasím s tebou, že klasická pohádka nemá děti jen bavit, ale i učit o světě a totéž dělají i moje pohádky, i když je za klasické nepovažuji, protože to jsou vlastně jen zpoetizované a trochou fantazie doplněné obrazy skutečnosti, ve které dítě – v tomto případě Vendulka, pro kterou byly psány- od nejútlejšího věku žije a důvěrně ji zná z denního styku. Ví třeba velmi dobře, co je to „správná rosa“, protože si v ní za letního rána zmáčí nohy až po kolena, když se honí se svými chlupatými kamarády v trávě na kopci a důležitě je informuje, že když je taková veliká rosa, bude celý den svítit a hřát slunce...houbeles, ona – stejně jako každé jiné malé dítě – řekne sluníčko!
Vím, dospělému člověku, navíc muži, (co si budeme povídat – máte jiný způsob myšlení i přístupu ke skutečnosti) který ještě neprošel rodičovstvím, se bude zdát, že je těch zdrobnělin přemíra, jenže ony tam jsou zcela cíleně, plní svoji kladnou emocionální funkci, kterou jejich základní neutrální tvary nemají. Vždyť si je všechny zkus nahradit stylem: doubek=dub, školáček=školák, hafáček= pes...a pak si tu pohádku přečti pěkně nahlas a představ si, že jsi to tří až pětileté dítě...
Víš, kdyby se dětem víc četly citově zabarvené pohádky, a kdyby se jim ze strany dospělých taky toho citu dostávalo, místo aby před televizní obrazovkou, ponechány samy sobě, vstřebávaly zlo ve všech podobách, vyrostli by nám z nich lidé vnímaví nejen k vlastním potřebám a chtění, a nebylo by v nich tolik násilí už od školního věku. A protože je kolem nás tolik agresivního zla, má v mých pohádkách jen podobu „myšek ve spíži“. A co bys chtěl? Čekáš, že nějaký lev toho pejska sežere? Proč by to dělal? Je sytý, o kořist nemá zájem a proč by se nekamarádil s chundelatým štěnětem, když jej k tomu cvičitel vede?
Jak to, že nemá ponaučení? To se ti zdá málo, že všechno plyne v pohodě a porozumění? A že návrat domů je krásný, když tě tam čekají ti, kdo tě mají rádi?
A k tomu názvu...mám ráda tři tečky, i ony mají svoji funkci ve větě a proč bych se jich měla vzdávat? Neexistuje předpis, který by mi přikazoval, jak má vypadat název pohádky, je to moje autorské rozhodnutí, tak jako je tvým rozhodnutím, jaký název dáš svému dílu ty.
Závěrem - dávám ti souhlas k tomu, abys tuto pohádku napsal tak, aby se ti hezky četla a já ti potom poctivě řeknu, jestli splňuje zase moje kritéria. To není špatná nabídka, co říkáš?
NOVÁ
>>>
U příspěvku:
Zahradník
schizandra*
(Občasný)
-
22.10.2006 > Proč zrovna chvalozpěv? Jestli se mi něco líbí nebo nelíbí, tak to řeknu konkrétně a neschovávám se za nějaká obecná označení. A protože jsem tady nová a se svébytným světem "totemáků" se teprve seznamuji,nebyla jsem si jistá, jestli si mohu nebo nemohu dovolit dát jako nováček plné ohodnocení - teď to tedy napravím, aby bylo jasné, že se z mojí strany o žádnou parodii nejedná. A mimochodem - ani o PR!
NOVÁ
>>>
U příspěvku:
...o zajíčkovi Ušáčkovi
schizandra*
(Občasný)
-
22.10.2006 > Pánové, já myslela, že se dočkám seriózní odpovědi a vy si tady zatím vyřizujete nějaké osobní účty docela nekulturní formou...a to výrazivo?! Ale třeba vás zklidní další kostrbatá pohádka...(:D)))
NOVÁ
>>>
U příspěvku:
...o zajíčkovi Ušáčkovi
schizandra*
(Občasný)
-
21.10.2006 > Nemusíš být zrovna dítětem, přídavku se ti dostane, ještě mám nějaké pohádky v zásobě...ale něco za něco (:D)Tvoji kritiku vítám, ale není mi moc platná, když není konkrétní, nestačí napsat ..."je to napsáno hodně kostrbatě...některé výrazivo bych upravil...kostrbaté fáze..." Napiš které a já se pokusím je upravit.
NOVÁ
>>>
U příspěvku:
Zahradník
schizandra*
(Občasný)
-
20.10.2006 > Už jsem porůznu přečetla dost tvých povídek a taky dost kritik na ně; převládaly ty kladné a ani se není co divit, protože ty ukazuješ život, jaký je se vším, co k němu neoddělitelně taky patří a nad čím se třeba běžně člověk ani nezamyslí, jdou nám tak nějak jedním uchem tam a druhým ven zprávy o únosech dětí, o jejich zneužívání a psychickém týrání, o vraždách, podvodech, svévolně ničených životech...ale ve všech tvých povídkách jsem se také setkala s lidskostí v pravém slova smyslu, s obětavostí, ochotou bez požádání pomoci bližnímu v nouzi, se vzájemnou úctou, láskou a věrností v partnerském svazku...a také s tím fenoménem, který je základní hybnou silou všeho živého na naší planetě - sex a erotika - dokážeš tuto velmi choulostivou tématiku zobrazit tak, že nikoho neuráží, tyto pasáže ve tvých povídkách jsou velmi krásné, ať už zobrazují něžnou milostnou předehru, či vášnivé vyvrcholení... Máš velmi bohatou slovní zásobu a umíš ji mistrně používat, a že se někomu z mladé generace některé tvoje obraty nezdají být dost "IN"? Ať se tedy pokusí poměřit si s tebou síly (:-)) Tohle je můj názor a nic na něm nezmění nějaká chybička či čárka jinde, než kde by měla být. Přeji úspěch tvému Intimnímu repete!
Body:
5
NOVÁ
>>>
<<< předchozí
2.strana poznámek
Copyright © 1999-2003
WEB2U.cz
, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení
vydavatele.
Addictive Zone
Orbital Defender Game