|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| stanislav (Občasný) - 5.1.2004 > quentinbubakoff>
seš dobrej literát, tak NHL bych tipoval, nebo aspoň Kotěhůlky, když maj formu a vsítěj při každým nakopnutí míče, ale to asi je jinej sport, žejo, mám v tom bordel ... :o)))
já proti těm minutám nic nemám, jen sem řek, že sám bych je tam nenasadil, vůbec nevaděj, to dá rozum.
| | | <reagovat |
|
|
|
Džules (Občasný) - 5.1.2004 > ,,,helece, to je gůt, se takle podrobně na stejnou situaci dívat vočima různejch vometáků, já se s tim setkávám poprvý a svinsky se mi to líbí,,,a myslim si, že Vidláka to kopíruje fakt jen v tom nejnutnějšim,,,
| Body: 5 Doporučil
| | <reagovat |
|
|
|
| Luk Malér (Občasný) - 5.1.2004 > noa> Čoveče, ty vulgarismy tam patřej, ale takový to dovysvětlování, např. "efekt dum dum se postará o zbytek" - to napilování je jasný "proč vyjmenovávání částí lidského - "stačí se jen trefit" a basta, nebo pokus o myšlenku - oddělení kriminálnického zrna od plev. (To máš za toho Ronalda, Zidana a Nedvěda - chtěl tudle klasu).
Jinak opět spád - jazyk odpovídá to má - napojení na ostatní příběhy sedí, je nenucený.
I když eště k tomu spádu: zkusil sis něco vynechat - viz to tvoje předešlý, jak ti tam někdo vytýká, že přeskakuješ, mě tady připadá, že až moc kopíruješ vidláka, i když z jiný strany, zas nevim, jak to vypadá, kdy někdo uvidí první todle...
No jo ale furt to je hodně dobrý - vidiš takhle nějak vypadá krátká kritika.
| Body: 5 Doporučil
| | <reagovat |
|
| Max Bubakoff (Občasný) - 5.1.2004 > Luk Malér> už jsem se poučil, že to přehánět s naznačováním moc nesmím, je to málo a dost lidí to nepochopí..to k dum dum, myslim si dokonce, že ten dovětek tam sedí, myšlenka s plevami a zrnem je schválně takhle ustřihnutá časovým údajem, prostě hlas vypravěče, kterej je najednou přerušenej tím krásným zvukem KLAK těch mechanickejch hodin co sou na všech úřadech, možná to příliš ve svý hlavě vidím filmově a vizuálně, než literárně, jak nemám kopírovat povídku Komisní vidlák???Myslel jsem si, že rozjímání v první části a následný děj v druhé bude dobrá kombinace. Nelze si tam pak příliš přidávat. Když se člověk rve, nemá v hlavě moc filozofických úvah. Už takhle mi to přišlo, že je to dost nereálný aby to Robik všechno "komentoval" Pohrávám si s myšlenkou napsat celou situaci ještě z pohledu SD. No, radši ne, konečně spěju k cíli a nebudu to rozmělňovat. Tak, takhle nějak si představuju krátkou odpověď na krátkou kritiku. Jinak dík za ni.P.S. vzhledem k tomu, že tohle dílo má proti obvyklým dvěma koulím jen 1,3333 případně 1,6666 je to už teď úspěch...:o)))
| | | <reagovat |
|
| Luk Malér (Občasný) - 5.1.2004 > quentinbubakoff> Hele lecos je věc názoru, jestli todle slovo, tam to přirovnání jo ne dál výš, myšlenka se zrnem a plevami myslím, že tam nezapadá.
To otom nekopírování KM podrobněji: Tot je děj, neberu-i to okolo - reminiscence + jeho stávající okolí, co dělá, je KM z druhého pohledu, myslel jsem to tak, že by se dalo něco vypustit, co už lidi znaj, nechat tam pauzu, aby si sami domysleli, museli se vrátit...
Ale nevim, někdy mi to připadlo: Dyť jo todle znam - dál.
No na SD se vyser. Něterý věci - objekty - jsou nejlepší, když jsou určovaný pouze svým okolím.
| | | <reagovat |
|
|
| Luk Malér (Občasný) - 5.1.2004 > quentinbubakoff> Koukam, že se zaplejtam: To víš že mi došlo, že je to pohled druhýho, samozřejmě to už začal Čapek v povětroni, byl taky jeden skvělej japonskej film od Kurosawy, taky očima 3, potažmo 4, jméno nevim. Jenže tak jako ti někdo dřív vyčítal, že vynecháváš jakoby části, příběhu, mě se to líbí - že si něco tvořim podle sebe - plus pohled toho druhýho není kopie pohledu prvního jen s posunutým pohledem. Tam jsou ty věci viděný jinak, doplňovaný a VYNECHÁVANÝ scény. O tohle mi šlo.
Hele autor si ty - to neni - že by bylo lepší kdyby - to je návrh na tvý přemejšlení. JASAN - jestli se ti todle líbí ... tuj čojs - dyť jo je to hodně dobrý - todle je fakt jen k zamyšlení - co by se možná...
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| Max Bubakoff (Občasný) - 6.1.2004 > BlueSky> ech...modré nebíčko, snažil jsem se Robika vykreslit jako primitivní, tupé hovado. Opravdu sem bojoval s tím, abych tam neměl pořád jen, sem někam šel, sem vyfás vosmičku, sem mu rozbil držku.Omlouvám, se za pár sofistikovanějších hlášek:o))Prostě se přiučil od Drápa.Sakra, teď mě napadá.Co když tam fungoval nějaký druh telepatie.Nasranost, úřad, podobní týpci.Hmmmm.Teď ještě musím napsat vše z pohledu Džeksonky......:o))))díky za vohodnocení a výtky......nosil bych pak raťafák příliš nahoru...:o)
| | | <reagovat |
|
|
|
|