Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 28.12.
Bohumila
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Shrnutí porno skandálu Andrey Svobodové Křešové
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 26.8.2022 (18:42:49)
Ve svém předchozím článku jsem se velice mohutně věnovala novým skutečnostem,
které se objevily ohledně osoby Andrey Svobodové Křešové.
Tato žena je starostkou obce Prackovice nad Labem a zároveň na našem veřejném internetovém
prostoru vystupuje jako vůdčí osoba, propagátorka exopolitických mimozemských realit,
lidového boje proti NWO.
Spravuje FB skupinu, kde si udělala náležitý pořádek a znemožnila jakoukoliv kritickou diskuzi nad
jejími zdroji informací, nad podivně technokratickou Galaktickou federací Světů, jejíž příšerné
logo máte vysvětlené v úvodním obrázku.

Od začátku tato osoba propaguje USA jako leadra světa ve věci civilní komunikace, spolupráce
a koordinace tzv. kontaktní události, která se má stát mezi lidstvem a spřátelenými
mimozemskými rasami.

Je tedy politicky aktivní, zasahuje do veřejného mínění, je tedy osoba veřejná.

V době, kdy nadšeně oznamuje nově vzniklou knihu v českém překladu v jejím podání
od Eleny Danaan, však na ni vyšlo najevo, že hrála odhadem tak před deseti lety ve velice ubohém,
nízkém, kanálním a vyloženě urážlivém pornu a toto porno zdá se,
není vůbec žádný „fake“, podvod.

Níže uvádím jednak odkaz na samotné porno, které doporučuji i úzkostlivému čtenáři rozkliknout,
pokud není malé dítě, což pochybuji.
Je to spíš směšné a ponižující, než vyloženě úchylné, normální dospělé osobě to skutečně nezpůsobí
otřes, může to však způsobit emoční a myšlenkový a následně duchovní otřes dosud věřícím
fanynkám ASK.

Ještě níže jsou detaily, které jsem vytvořila podle reálné osoby na záznamu ASK a osoby ve videu.

odkaz na porno s ASK:
https://freevideo.cz/vase-videa/ceska-panicka-vojede-mladika-1108229.html

Detailní srovnání „oficiální“ podoby Andrey S. Křešové s osobou a jejími detaily z pornofilmu:

obličej:



profil hlavy a obličeje:



pravá ruka a palec:



nohy, kolena:








Myslím si, že oči, které vidí, vidí.
Nebudu rozebírat, kde přesně se má čtenář dívat na který autenticky stejný záhyb kůže a faldu.


Nejvíce akutní otázka, která vyvstává ohledně tohoto videa, je motiv takového počínání.
Proč by osoba, která je veřejně činná a snaží se profilovat jako anděl seslaný z nebe pro lid,
kdysi natáčela tak ubohé a nízké porno video?

Peníze jsou asi sotva takovou motivací, protože peníze, velké peníze, se dají vydělat pouze ve
špičkovém pornu. Tedy se všemi aranžemi, kulisami, oblečení, nápadu, režii.
Za porno tak nízké úrovně, kterého jsme svědky, nikdo nedostane velké peníze, protože nízká
částka nemůže vyrovnat hrozbu tohoto videa pro zničení a diskreditaci otevřeně veřejně působící
osoby.

Nebudu to dále rozvádět a zkrátím to – paní Křešová vypadá jako osoba, kterou si kdysi dávno
NWO vyhlédlo, skrze její nižší spirit a velkou vnitřní zkorumpovatelnost a zároveň pro její barvu
hypnotického hlasu a schopnost vyprávět, aby pracovala pro jejich nekalé plány.
A proto ji donutili vytvořit toto porno video, aby ji měli v hrsti a měli ji čím vydírat.
Natočení tohoto porna je zřejmě taková novodobá stvrzenka „smlouvy s ďáblem“.


Proto se ASK naprosto bezohledně vbagrovala na naši ezotericko – ufologickou veřejnou
internetovou scénu, nejdříve mohutně pomluvila všechny autentické proudy tohoto směru
a potom nám nainstalovala do hlav technokratickou USA NWO písničku o GFS,
Artemidiných dohodách, Elonu Muskovi jako spasiteli atd., přesně podle Eleny Danaan a Dr. Sally.
Přesně jak měla ve smlouvě s ďáblem, s NWO.
Protože se však Křešová na svých Zprávách z galaxie a na Fb skupině „trhla“ s Auroranem,
ač to bylo evidentně proti vůli NWO, proti vůli Eleny Danaan, která se na Auroranovu adresu
vyjádřila nelibě, pro NWO se stalo bezcennou, když ukázala vzpurnost a vytáhli proti ní toto
porno, což může být dokonce jenom malá výhrůžka.
Stala se pro ně bezcennou a hodili ji za oběť, protože pověst Eleny Danaan je díky mně a dalším
lidem poměrně dobře rozcupovaná, na česko-slovenském esoterním a mimozemšťany
se zabývajícím veřejném prostoru.
Takže se jim nepodařilo oblbnout Čecháčky a Slováky, jak chtěli, proto nám ji hodili k roztrhání.

Tímto zdůrazňuji nechci jakkoliv legalizovat Aurorana.
To je skutečně podvodník a jsou na něj napojeny skutečně zlé síly.
Nevěřte mu, plácá nesmysly a někdy vyloženě škodlivé.


Nyní, co s tím?

Jednak veškeré zdroje, na které se ASK původně a primárně odkazuje, jsou s vysokou
pravděpodobností NWO a ne, neveřte jim.

Jsou to, dle jejího vyjádření:

Elena Danaan, Dr.Michael Salla, Alex Collier, James Gilliland a další + naučné programy
a tajné vesmírné programy


Těmto zdrojům zkrátka nevěřte, protože alespoň dle mých zkušeností lžou politicky i celkově
ideově a všechno toto jejich působení má vyvolat špatné posuny lidského vědomí,
přijetí technokracie, dezinformační šum, který má za úkol znemožnit kontakt se skutečnou
Galaktickou federací.


Co se týká práva.

Já bych ji z vyššího kosmického práva popravila kulkou do hlavy, protože z mého pohledu
kolaboruje se silami, které ohrožovaly nejen tuto planetu, ale celou galaxii a v současnosti
nehezky poškodila česko-slovenský veřejný spirituální prostor, na kterým Galaktické federaci
velice záleží.

Ovšem k tomu, pochopitelně, potřebuju GF na zemi.

Z hlediska světského práva není trestné natočit urážející porno a následně se stát starostkou
a na veřejnosti si hrát na anděla z galaxie, který přišel lidstvu na pomoc.
Musí to zajímat veřejnost, v tomto případě esotericko-ufologickou veřejnost.
Víc se z toho zřejmě vytřískat nedá, než ji jednoduše zdiskreditovat, v očích „odborné“ veřejnosti.







Poznámky k tomuto příspěvku
pomsta (Občasný) - 26.8.2022 > https://fb.watch/f8LiWz8A4Q/

krásná řeč!
<reagovat 
Čtenář - 26.8.2022 > Dyž někoho něco baví, nedělá to kvůli penězům
<reagovat 
Kiki_ (Občasný) - 26.8.2022 > 👍👍👍

Super, díky.

Dotaz ke knize Můj otec byl MIB od Jana van Helsinga - samozřejmě že Křešovka ji propaguje jako novou bibli a všimla jsem si, že skutečně pár týdnů po její vytrvalé propagaci skutečně byla v několika e-shopech knih na předních příčkách v prodeji. Ale knihu jsem četla ještě před její propagací a i jiné knihy od něj. Vždy mi tak trochu vrtalo hlavou, že on může tolik napsat - třeba i Tajné společnosti - válka svobodných zednářů (je už 10 let stará) a jiné. Jsou tam i seznamy, které NWO plánovalo roky dopředu, a které si může i odškrtat jako splněné. Knihy evidentně zdrojově nejsou zase tak špatné nebo vedle, ale přesto mi trochu nesedí, když ji propaguje ASK. A asi nejzajímavější je tam rozhovor s reptiliánkou - to se přiznám že je jak obhajoba masožravců kteří nás sice považují za potravu, ale je to jejich přirozenost a jinak jsou to také boží stvoření. LOL 🤣 ale jsem ráda že to tam je, i kdyby to byl naprostý výmysl, tak už jen uvědomění pro čtenáře že s mimozemšťany může vést někdo rozhovor a pokládat takovéhle otázky je taky docela proces uvědomění - že o těchto jiných formách života většina lidí neví absolutně nic, a přitom oni nás mají nastudované jako my zvířata v zoo.

Co říkáš na tuhle knihu v kontextu propagace ASK? Já si většinou před přečtením nějaké knihy zjišťuji poměrově kolik je v ní Pravdy a kolik je v ní dezinformací (záměrných či nezáměrných).


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 26.8.2022 > Kiki_> 

Já tu knížku znám jen podle toho, jak ji čte Míra Vymazal, čímž ho nechci rozhodně demotivovat, já jsem ráda, že ji čte, protože sama bych po ní nešla.

Naposled jsem si půjčila nového Stevena Greea a pak jsem to i koupila, po MiB bych tak nešla.

Je to svým způsobem skutečně pozoruhodná kniha, která hodně poodhaluje, ale jsou tam jemné nuance, které manipulují mysl nežádoucím směrem.
A je vlastně tutovka, že je to dílo NWO.

Jednak, rozhovor s Lacertou je nejvíc viditelná část, kde se doslova legalizuje poloplazoidní forma života jako právoplatná, inteligentní a s jistou převahou vůči člověku.

Potom jsou tam náznaky o zasvěcenosti a "dobré klice" tajných společností a organizací, které vyloženě zachraňují nevědomé lidstvo před příšernými mimozemšťany, což bylo pochopitelně do určité míry pravda, ale celkové vyznění je takové, že oni jsou vlastně ti správní a že je naprosto v pořádku toto dělat, být nejtajnější mafie z nejtajnějších mafií napojená na tajné podzemní vesmírné programy a dimenzionální pokusy a jednak jen tak, bez zákona, bez kontroly.

Dále jsem si všimla, že je spojena slovansko-árijská rasa a vychválena jako vyloženě božská a podle kontextu bych řekla, že se jedná podle Chvátala spíš o pre-adamity, nebo nefilim.

Ač jsou slovani moc fajn a doopravdy je to vlastně jedna z védských kultur, které jsou propojeny i s Íránem a Indií (kupř. super zajímavý pořad na PT s Mgr. Janem Kozákem
https://www.youtube.com/watch?v=_xaXavGKfVY

... tak se nejedná skutečně o rasu s naprosto zázračnými schopnostmi, že by se tak nadstandardně vyvyšovala nad všechny ostatní.
Co jsem ale vypozorovala, že je skutečně jedna z nejstarších a v současnosti je nejbělejší bělouš, protože GF je nasraná na anglosasíky ... a protipól, žádoucí, si vytváří naše planeta v podobě černošské rasy.
Je to vyvažovací element, aby se bělouši nezdegenerovali.
A je nutné zdůraznit, že z kosmologického hlediska jsou tyto rasy rozhodně stejně cenné.
Proto i panslovanský rasismus potřebuje brzdu.
A v té knížce MiB to bylo řekla bych poněkud SSáckého výkladu, celá tematika slovansko-árijství.

To jsou takové postřehy k té knížce, je to zkrátka třeba z velké drtivé části pravda, ale ty manipulace jsou tam zřetelné a vedou k nekalým výsledkům.

A ty výsledky jsou vidět, podle mě už se dneska dají racionálně přečíst.

Ty výsledky mají vést k důvěře v tajemné "hodné hochy" z USA, v tu kliku, co šíří Elena Danaan.
NWO prostě udělalo informační puč ve veřejném prostoru, kdy se snažili ze všech sil očernit Rusko a vrátit důvěru k USA a jejich děsivé totalitní technokracii.
Chtěli, abychom uvěřili v transhumanismus, anglosaskou USA technokratickou cestu.

Jak za starý Atlantidy.



<reagovat 
 Astearra (Občasný) - 27.8.2022 > Kiki_> A asi nejzajímavější je tam rozhovor s reptiliánkou - to se přiznám že je jak obhajoba masožravců kteří nás sice považují za potravu, ale je to jejich přirozenost a jinak jsou to také boží stvoření. LOL 🤣

- jo přesně tvl. Prostě s nimi nemůžeme být v jedné galaxii, nejsme vůbec slučitelní, oni opakovaně porušují vesmírné zákony, jsou to hovada deviantský a jenom přináší zkázu. Těch v pohodě je mezi nimi mizerně málo anebo už jsou hodně namíchaní.
<reagovat 
 Kiki_ (Občasný) - 27.8.2022 > PřilítliMimozemšťani>  Jo, díky moc, myslela jsem si že je to jako tančit ve skořápkách tahle kniha - fakta která jsou i pravdivá ale vysvětleno pouze z jedné strany, má to plno mezer v etice pro bytost řídící se vesmírnými zákony.
Lidé bohužel lační po faktech "co se dělo za oponou", což je důležité se dovzdělat jak a co probíhalo, abychom se z manipulací mohli poučit a už je neopakovali. Ale je to tam zaneseno takovým způsobem že vlastně mnohdy jsou v tom americká vláda nevinně, prostě museli protože mimozemšťani měli převahu, a je možné se s nimi dohodnout, sice v podzemí kuchali unesené lidi ale ti nahoře mohou v pohodě žít dál, takže se nic neděje. Ještě trochu polidštit hmyzí a ještěří mimozemské bytosti a na smír s nepřítelem je zaděláno...

slovansko-árijská rasa byl taky WTF moment tohleto číst. Jako kde se to vzalo? a hlavně že můžeme názorně vidět jak moc se do slovanství nepíchá bajonetem v součastnosti. Že vůbec nejsme vytrhováni z kořenů a tradic a není tady snaha zlikvidovat spojení s předky. Je to asi taky programování, které nese ovoce.

Mě přišlo vtipný, jak Helsing si může psát o zednářích, může si rozepsat scénáře na ovládnutí světa a vydat v několika knihách jako kdyby byl Klaus Schwab osobně a nic se mu neděje - může dál a dál dělat rozhovory s lidmi z naprostého utajení. Zatímco lékaři kteří tady poukazovali na covidfašírku začali pohodlně mizet nebo být umlčováni a vyhazováni. Zmizel dokonce jeden celý dokument, který byl natočený na samém začátku pandemie někde v Kanadě a pan Helsing si v pohodě píše další a další knihy s šokujícími odhaleními. Že by dobří kamarádi ve vládě? Nebo že by nikoho netankovalo, že takové informace zveřejňuje? Co je oproti tomuhle osobní příběh několika unesených lidí, když on tam jede tu exopolitiku.

Je to šikovně napsaný, to se nedá upřít. Však mají lidské vědomí dobře nastudované - to je tam taky vidět, že tam, kde už by začínalo být jen zajímavější zjištění, autor přejde pohodlně jinam k dalším tématům - třeba k historii. Ale nepíše detaily, co všechno je v možnostech, co všechno vyzkoumali. Odhaluje vlastně jen to, co nás na dnešní dobu zase až tolik nepřekvapí, protože sci-fi filmy už značně pokročily. Víc než co bylo psáno jsem cítila "co záměrně napsáno nebylo". Jak pohodlné.


A přesně, mám kliku, že jsem tuhle knihu četla v době kdy jsem si už pár věcí srovnávala v hlavě, proto mi tam taky vyskakovaly tyhle podivné vykřičníky. A nadnesla jsem to tady, protože Křešovka tohle hned vpálila do obličeje tisícům lidí, kteří sotva rozlepili oči a všemu nekriticky věří, všechno hned žerou i s navijákem a tuhle knihu podle jejího rozkazu převzali jako novou bibli.
Podprahové zprávy jsou tam tak jemné, že je nepozná nikdo, kdo se vysekal na Šouroranovi A Křešovce.

Ovšem, jak velká je manipulace davu se pozná asi podle počtu prodaných knih hvězdných nesmyslů od Eleny.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 27.8.2022 > Astearra> 

Právě že ta knížka MiB mám pocit, co jsem zatím slyšela načteno od Míry Vymazala, neposkytuje náhled na nějaké vesmírné pozitivní rasy. Vykresluje přítomnost negativních mimozemšťanů, popisuje fungování tajných společností, nějaké ty podzemní projekty a souvislosti, vyvyšuje bělošskou rasu, ale nikde nic o pozitivních podpůrčích mimozemských rasách.
A pak je tam ten rozhovor s Lacertou, což potom ve výsledku může vytvořit dojem, že vlastně to je v tom hmyzo-plazím marasmu to nejlepší, co tu je, protože v textu jsou výslovně zmíněni Annunaki Elohim, což jsou jediní doopravdy na naší straně, jako ti zlí a špatní.

Takže výsledkem je beznaděj, strach a jakýsi z nouze vzniklý dojem, že tito mafiáni z tajných společností a poloplazoidi jsou to nejlepší, co tu je.

Bůhví, co je všechno v podzemí, klidně tam můžou být i Lacerty, které nám neškodí.
Nakonec i plazí neagresivní rasy mohou být realita.

Jenže k tomu, abychom se dozvěděli galaktickou realitu, potřebujeme prostředníka a tou by měla být GF, která dělá bezpečnostní krytí proti nejen plazím agresorům a společnosti pod její správou jsou svobodné.
Pochopitelně jsou "nesvobodné" pouze pokud se jim příčí základní kodex GF, což je na prvním místě otevřenost a spojení se Stvořitelem, který je pojímán jako nejvyšší spirit veškerého bytí, nekonečna, věčnosti.
Potom ale nejsou v GF vázáni a žijí si po svém a pokud nenarušují a neohrožují ostatní kultury v galaxii, nejsou s GF jakkoliv konfrontováni.


Já bych řekla, že NWO vydalo tuto publikaci jako zavádějící informační kampaň proti knize, kterou vydal Steven Greer 2006, Utajovaná realita, která byla ve výpovědi extrémně silná a nebezpečná pro NWO, protože poskytovala náhled na jejich hrůznost a vedlo to k jejich morálnímu odsouzení a zároveň ukazoval pravdivou cestu ven - že o nás velice dobře vědí pozitivní mimozemské společnosti a když se s nimi spojíme a začneme s nimi spolupracovat, že se NWO zbavíme.

Což je realita dneška.
V dimenzionálních poměrech vůči planetě zemi a lidstvu je obrovské množství informací a poměrů naladěno v náš prospěch, je tlak na dimenzionální vzestup planety a zároveň se na nebi zatím opatrně, ale přece, manifestuje GF.
Zároveň ale na zem spadlé NWO z nebes, z mimozemských struktur a struktura kolaborantů, dělá co může, aby od této reality odvedla pozornost.

Proto porno Křešovka.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 27.8.2022 > Kiki_> 

Když vidíme, co je Křešovka za éro, tak se dá předpokládat, že Man in Black je NWO propaganda. Já mám totiž pocit a podle mě to tak je, že NWO je ve skutečnosti daleko vystresovanější, než by bylo potřeba. Dlouhodobě se vlastně snaží dělat velice složité manipulace, které absolutně nefungují.
Protože - ta komunita, co se o to zajímá, je ještě víc paranoidní a ještě víc chytrá, než aby na ně takové manipulace stačily a NWO jedná podle chování se této komunity.
Tak udělá složitou manipulaci, která vlastně obyčejné obyvatelstvo absolutně nezajímá, protože běžné obyvatelstvo je blbější, než si kdo kdy myslel a apatičtější, než co kdo kdy očekával.
Takže výsledkem je to, že sepíšou nějaký škvár, který je pro komunitu zajímajících se nefunkční a zbytek populace s tím stejně něco vyvede a dojde k závěrům, které vyrazí dech naprosto všem, protože to nikdo nečekal.

Taková knížka je MiB. Pro zajímající se průhledná manipulace, pro nezajímající se to vlastně nemá absolutně žádný význam a ti z toho nejsou schopní dojít ani k závěrům, kvůli kterým tu knížku vydávali.


Tak mi to přijde dlouhodobě.

Že NWO si přečte mě, řeknou si, a je to v hajzlu, už to chápou. No a realita je taková, že ne, nechápou. Já to chápu a mě nechápou.
No ale oni jednají, jakože "už se to ví".


Tyto knížky z USA jsou vůbec trochu záhada, to stejné je Steven Greer, ale tam věřím, že má nějakou armádní ochranu, nebo má ochranu ze strany GF.
Že to celé záleží na stavu společnosti, co projde a co ne. A co si může kdo dovolit vydat.





<reagovat 
Čtenář - 29.8.2022 > https://fb.watch/fcm_fNXZWl/

to je o téhle, jo?!
<reagovat 
 Čtenář - 29.8.2022 > čtenář> tak dej pozor, aby se ty tvé hejty neobrátily proti tobě, nevíš s kym si zahráváš|!
<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 28.8.2022 >


Včera jsem se podívala, co říká Corey Goode. Tak ten teď má nějakou černou rasu Zulu, nemyslí tím ty v Africe, ale černou rasu z naší galaxie, dále varuje všechny, že žádná Galaktická federace, ať jen tak, nebo světů, nebo světla, prostě nepřiletí, že je to celé o nás, že my jsme zodpovědní za všechno a všechno máme řešit sami - to jakože i tajné vesmírné podzemní programy a masovou infiltraci do naší rasy a psychologickou propast, kdy nemáme informace.

Tak si říkám, vždyť ten Corey Goode před lety plácal něco úplně jiného a teď valí toto.
No a pak tam řekl : "jak jsem udělal podle instrukcí, co mi přišly od lidí z tajných vesmírných programů"

Tak to je ono, aha.
Si z něj někdo dělá vyloženě prdel.

Tak jsem to rozebírala s GF, co se jako v USA děje a dozvěděla jsem se, že kdyby veškeré pochopení a budoucnost byly závislé na ezotericko-ufologické scéně v USA, že už taky asi spáchali sebevraždu.

75% veškeré produkce v USA je NWO propaganda a řízená lež.
Těch dalších 25% často sešlo z cesty a dostali se do vlivu blbečků, co je tahají za nos, což je asi případ Coreyho Gooda.
Z původního objemu nakontaktovaných lidí jim zůstalo pouze 15%, drtivá většina odpadla na deziluzi Q-Annon a prý strašně trpí, protože co jede v USA je lež a lež a lež a lež a lež.
Takže oni, s autentickým spojením, nemají skoro žádné podpůrné informace, jsou sami a navíc, musí se vzdát vize, kterou měli dřív, že USA bude světový spasitel a že je všichni budou mít rádi a místo toho musí přijmout, že budou rádi, když vůbec dostanou svoji zemi pod kontrolu.

V USA teď prostě jede ječící prolhaný chaotický rozhádaný virvál, jak jim to tam zařídilo NWO.

Chraň nás pánbůh, nebo GF, aby se tohle to stejný dostalo k nám.
Je nás málo, ale myslím si, že nám to myslí víc, než Amíkům.
A že ty tři lidi, co tu informují o mimozemšťanech, se snad nedají už víc rozhádat.
Jakmile vykopneme USA čubku porno Křešovou, snad to bude v pořádku a dojdeme klidného prostoru pro řešení a bádání, co se skutečně děje.



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 28.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

To by mě zajímalo, kdo Corey Goodovi posílá instrukce, co má hlásat.

Nyní hlásá, že jsme si vyměnili s galaxií Andromedou zločince, že prý naši zločinci, z naší lidské rasy, v rámci "temné hlídky" dělali bordel v galaxii Andromeda.

Podle mé GF jsou to hovadiny a žvásty, že kdyby lidští zločinci z temné hlídky Dark fleet přilítli do galaxie Andromeda, tak se dostanou skrze svoji spirituální příslušnost někam na hluboké dimenzionální dno, jako kdyby přistáli v podobě švába v kanalizaci.
To mi dává docela i smysl a myslím si, Corey Goode je i na hlavu s jakousi černou rasou ZULU.

GF je směska, nevím co pořád všichni mají s nějakými stejnolitými barevnými rasami.
Blonďáci i černoši jsou prostě hovadina na kvadrát.

Jestli tu kolem nás něco doopravdy létá, tak je to GF, aspoň to, co vidím na nebi a co se mnou spolureaguje a přináleží to jejich inteligencím, je GF, alespoň tak se představují.

A je to směska, jsou mezi nimi malí i velcí, humanoidi i kočkoidní plus bůhví jací ještě, různé barvy.
Nejvíc s námi napřímo jednají nám velice podobné humanoidní rasy, které se ve stavbě těla liší jen v detailech a na nichž je vidět, že se skutečně jejich geny promítají do našich lidských ras.

Corey Goode asi není nějaký záměrný podvodník, ale celá USA ezo-ufo-scéna neustále metá nějaké příběhy o dalších a dalších nepřátelích, o vracejících se šedicácích, neustále pumpuje strach a teď, že prý ve výsledku nemáme čekat přímou pomoc a kontaktní událost ze strany GF.

A ještě do dimenzionální války tahají celou další galaxii Andromedu, která je dle mých zážitků v klidu a harmonická.
Jakoby nebylo dost práce s touto galaxií!

USA pořád metá nějaké bombastické nesmysly, ale evidentně jsou tam řachlí už úplně všichni.
Je na ně velký nápor, tak věřím, že zbloudili i ti, co byli původně autentičtí.



<reagovat 
 Astearra (Občasný) - 29.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> Jako taky doufám, že sem nalítnou, ale abych byla upřímná, čím víc ten čas plyne tim víc o tom pochybuji.

Ale říkám si, že prostě některý věci bez nich nepůjdou, jak jsi psala, infilitrace, podzemí a tyhle všechny sračky, jako co s tím máme dělat?

Celá populace se nikdy neprobudí, to není reálné. Asi jediný východisko je obrátit se zády k těm dementům, nepodporovat jejich systém a držet si vlastní svobodu. Jenomže to není reálné, protože drtivé procento to tak nemá a nikdy mít nebude.

Vidím, že nám asi zbývá ten záblesk a ty co jsou na vyšším lvlu už budou v jiný dimenzi (s tim že to nebude znovu od začátku a budeme si i pamatovat) neví, je to tak strašně frustrující.

Obávám se ale, že nalítnout sem z ničeho nic by bylo velice neuvážlivé a ještě by to možná ty energie zhoršilo, ale nevím jak je na tom většina lidí, jestli dobře, tak by se to nezhoršilo.
<reagovat 
 Kikimora (Občasný) - 29.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> Já si zatim nemyslim, že Good jakýmsi způsobem patří pod kliku NWO, docela razantě na FB vystupuje proti Muskovi, transhumanismu, proti zkorumpovaným lightworkerům, kteří sexuálně zneužívají lidi. Galaxie Andromemda by měla být s tou naší propojená, jako jin a jang, o tom se zmiňoval i Chvátal. Pokud to tak je, tak co se odehrává zde, by mělo mít důsledek či otisk i tam. Těch ras je tolik, že nepřikládám zatim nijak vyjímečnou důležitost informaci o nějaké rase Zulu. Jsou věci, které změnit nemůžeme z naší pozice, nemůžeme být přítomní každého boje kdekoli se odehrávajícího. Myslim si, že lidem zbytečně pletou hlavu nějakými konkrétními popisy a příběhy, které jsou možná zajímavé, ale pro nás tady nepodstatné a zavádějící.

"Jsou jiná zla, jež mohou přijít. Nám nepřísluší zvlánout všechny zvraty světa, jen udělat, co můžeme, pro dobro let, do nichž jsme postavení, vykořeňovat zlo na polích, která známe, aby ti, kdo přijdou po nás, mohli obdělávat čistou zemi. Jaké počasí budou mít, o tom my nerozhodujeme."
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 29.8.2022 > Astearra> 

Já taky přesně nevím, co se bude dít.
Pochopila jsem, že nyní je ve hře zrychlení dimenzionálního vzestupu, což se děje už v minulých dnech, přichází skutečně obrovské podpůrné síly, ještě lepší, než co tu bylo doposud.
Zároveň je nutné sundat technologickou ohrádku 5G, k čemuž GF s dalšími silami zřejmě přistupuje, prý tu technologii nahrazují, protože jinak by nás při vzestupu usmažila.
Zároveň ale mám od nich teorii, že očkovaní jsou ve skutečnosti na 5G životně závislí, že ta sračka co mají v krvi, funguje tak, že jakmile přestane být pod vlivem 5G, tak se zastaví a naježí, expanduje, exploduje, něco takového a dotyčného to zabije.

Je teorie, že teprve až naplno zapnou 5G, že to zabije očkované.
Možná je to přesně obráceně.

Rozhodně, všech těch sraček máme v organismu všichni dost i bez očkování, přes chemtrails atp., takže pokud to GF vypíná a nahrazuje, bude to trochu mávat i s námi.

GF se na nebi manifestuje, podle mě nápadně a dost.
Jsem přesvědčená, že když to můžu vyfotit, tu poloéterickou strukturu, tak to je viditelné obyčejným nejasnovidným lidským okem.

Fotky - analýza jednoho foto pokusu zachytiti alieny z GF
http://www.totem.cz/enda1.php?a=353596


Byly celé měsíce plně zataženého ocelového nebe, kde jediným živým a pohybujícím se objektem byla GF.
Podle mě jsou nepřehlédnutelní a to, že se o tom neví, nemluví, nikdo to údajně nevidí ... to přikládám apatii, hlouposti, prolhanosti a neochotě cokoliv chápat.

Až si jich lidi laskavě všimnou a konečně začnou reagovat, tak oni budou dále stupňovat svoje viditelné aktivity do míry, aby nespustili kultický šok.

Myslím, že doba, kdy lidi očekávají hurá akci z nebe, už by měla přecházet, že by jim mělo dojít, že bez jejich spolučinnosti to nebude.



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 29.8.2022 > Kikimora> 

Corey Goode je původně autentický a dobrý, jak mám od GF.
Ale zřejmě přijímá instrukce od tajných vesmírných programů a v USA je chaos, proto se nedá očekávat, že dokázal uhájit čistotu svých informátorů, zkrátka vypadá to, že ho informuje někdo, kdo s ním cvičí, aby šířil dezinformace.

Ta Andromeda je sice s námi spjatá, ale GF popírá, že by se mohl kdokoliv dostat do Andromedy tak, jak to popisuje Corey Goode.
Ten říkal něco v tom smyslu, že lidská jednotka Dark Fleet se dostala do Andromedy a tam se podílela na nějakých bojích a stejně tak z Andromedy se k nám dostali zločinci, co dělali bordel tady.
Já mám jiné chápání této věci, beru to tak, že Andromeda není chycená tím vesmírným virem, ale tato galaxie byla a bylo nutné ji z toho dostat, což se teď tady na naší planetě daří.

Pochopila jsem, že jediné, co mohu dělat, je informovat autenticky, co mi GF doopravdy říká, že nemá smysl se snažit komukoliv přizpůsobovat.

Protože ty lidi, co nemají telepatické spojení a informují podle tajných vesmírných programů, od těch údajně "hodných", jsou závislí na tom, jestli se v zákulisí něco nepodělalo.

A pokud moje informace nesouhlasí s nikým, kdo co hlásá, musím holt říkat to, co autenticky vnímám, jinak to k ničemu nikdy nepovede.

Prostě je v tom obrovský dezinformační tlak, protože GF je naše propustka na svobodu, NWO to moc dobře ví, proto mate a znervozňuje, aby se držel chaos a nebyl klid na to podstatné.

Podívat se na nebe a začít s GF psychicky komunikovat a spolupracovat.



<reagovat 
 Kikimora (Občasný) - 29.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> Aaa, už ti rozumim, jak jsi to myslela.

To nevadí, že tvoje informace nesouhlasí s tím co říká on, určitě jsem ráda, že to sdílíš!!! Chci vědět co nejvíc, abych si mohla a uměla "vybrat".
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 29.8.2022 > Kikimora> 


Jo, vždyť jo. Jde o to, že já to mám z telepatické komunikace s GF, což je zdá se v současnosti jeden z nejbezpečnějších způsobů, jak získávat informace z exopolitického prostředí.

Nemám ani dračí oči a nemám důvod k mentální korupci.
A moje informace s něčím ladí a s něčím ne.
Myslím si, že je obrovská snaha jakkoliv diskreditovat Galaktickou federaci, ze všech stran.
V USA se to povedlo asi dokonale, protože Galaktická federace Světů propagovaná Dr. Sallou atd. asi zahalila celé téma "galaktická federace" do děsivých technokratických vod špíny a mentální korupce, proto věřím, že Corey Goode ten pojem nechce ani slyšet a přijímá další naprosto pro nás irelevantní a nepodstatné informace a varuje před GF.


Ti, co se mnou mluví, se představují jako GF, tak za ně píšu, že jsou GF.
A taky jsou na nebi jediní a v našem prostoru našeho světa v současnosti dominantní.


Dezinformační tlak je obrovský.
Přitom GF je zřejmě skutečná realita, proto je takový děsivý tlak na jejich diskreditaci, jak to u nás dělá Křešová a dále je tlak na rozmělnění informací, přibývají další a další koalice mimozemských skupin atd. Hlavně ať se nebavíme s Galaktickou federací.
Koho to má zajímat?


<reagovat 
Kiki_ (Občasný) - 29.8.2022 >

https://www.youtube.com/watch?v=P06g6VmhAVw

Hana Borovská zareagovala


<reagovat 
Kikimora (Občasný) - 29.8.2022 > "Tínku" znam, protože dělala čistku na Zprávy z Galaxie diskuze. Pak se pod profilem Ora Nataaru Shari nafařila do skupiny proti ASK, psala, notovala si s Anetou, dokud nešla proti rouře. Je to jedna velka svoloč. Ze skupiny proti ASK mě úplně nevyhodili, ale dostala jsem ban. Ban mam i na PT, a z různých skupin jsem byla vyhozená. Neumím držet jazyk za zuby no. Ty jejich demagogie jsou do očí bijící a když na to zaměříš komentář, tak letíš ani nevíš jak.

Ještě dokážu přijmout, že nekdo ve videu Andrej nevidí. Ale argument, že i kdyby to byla ona, tak co? Nic se neděje, každý udělá chybu a blablabla. Ale pokud je to ona, není ji tam 18, třeba jako svobodná matka, co neměla na kus žvance. Tohle neni pro prachy, ale z nějaké perverznosti a přesto lidé píší, kteří tam připustí, že i kdyby to byla ona, tak to nevadí. To mi hlava nebere. Pak se nemůžeme divit, jaká je naše společnost, kam to všechno došlo. Je to odraz nás samotných a když to člověk vidí, tak je mu nějak z toho šoufl.
<reagovat 
 Kiki_ (Občasný) - 29.8.2022 > Kikimora> Ano, přesně, je důležitá diskuze, ne mazání... i toho jsem zastánce, já taky nevím jestli je to 100% ona v tom péčku... A hlavně pro mě to není ani tolik důležité - já vždy věděla že je to loutka bez vlastního názoru a je pro mě tedy to co tvrdí, asi stejně relevantní jako kdyby to řekl obal od toaletního papíru. To video je tady pro otevření očí těch, kteří ji do teď ještě stále velebí.
Kdyby to byla ona, tak mazání a zavírání očí před pravdou je prostě taky vyjádření svého postoje a ukázka toho, na jaké straně člověk stojí (a obhajoba už vůbec). Kdyby to ona nebyla, jedině tím že se nad tím bude diskutovat, se může k tomuhle závěru dojít... stejně nebude náhoda, že takové video existuje a že by jí byl někdo takto podobný. Takže i v tomto případě je mazání prostě špatné.

"přesto lidé píší, kteří tam připustí, že i kdyby to byla ona, tak to nevadí." - ano, přesně tohle taky nepobírám, ale když ona ta pravda tak strašně bolí, přiznat že ta modla ke které se klaněli není nějaký spasitel 🤣. Co by na to řeklo Ego, které nám po celou tu dobu nakecávalo jak posloucháme instinkt a ono prd. Odhalení že to nebyl instinkt ale něco jiného by prostě bylo bolestivé a musel by si to člověk v té hlavě trochu pořešit, to raději řekneme že to nevadí, že je to podvod, nebo že to udělala z nouze...či prostě nějaká jiná laciná omluva, dosaďte si sami... 🤣
...hlavně že to jsou světelné bytosti které už mají všechno vyřešené, posílají lásku a souzní se vším co NWO vystaví na FB. Jsou natolik světelní že porno budou obhajovat, ale adrenochrom ne. Aspoň někde mají limity ti naši světlonoši 🤣 prostě strašný

<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 29.8.2022 > Kiki_> 

Ono to relativizování, jestli je to ona, je dost těžké.
Já si myslím, že těžko najdeš druhou osobu, která má veškeré záhyby a faldy stejné.
Podle vlastních očí je to ona.

Pokud se chce soudit, ať dokáže, že to není ona.

A je trestné dát do veřejného placu něco této kvality, když zdravý rozum a vlastní oči vidí Křešovou v pornu?

K čemu budeme bádat, jestli je to ona.

To, že ta baba mlčí jak zařezaná a teď začala ještě v YT diskuzi vyloženě jít do Chvátala, že prý dělení Annunaki na Elohim a Nefilim je agenda temných ....
uf je to tak jak říkám, přesně tak.

A tady se rozhodně nevyplatí se bát a couvat před takovou nehorázností, jakože si ta kráva a to urážím ty zvířata, flundra jedna hnusná, ještě bude stěžovat, že si tu její prasárnu dovolí někdo rozebírat?

Ať si ta flundra přečte Bibli, já ji sice nečetla, ale na rozdíl od ní vím, že to jsou biblické pojmy.
Moje GF se k nim sama hlásí - že do toho, v jakých pojmech se dnes pohybujeme, nejvíce k nim sedí pojem Annunaki Elohim.

Oni se tu pohybují všichni, dobří, špatní v rámci cca posledního půl milionu let, kdy do zdejšího galaktického sektrou dolehla galaktická válka.

To se chce ta špinavá flundra výpovědí srovnávat?

Já málem nepoložila život za to, aby se nám na ezo-ufo scéně propagovala špinavá děvka od NWO.



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 29.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

A že je prý Chvátal očkovaný, že to je důkaz, že je temný... no jasně.

On potřebuje narozdíl od tý flundry, co sedí doma na prdeli a intrikuje, pokud ji rovnou nevystrkuje do kamery, cestovat, protože je badatel.

A co vím, tak do sebe nechal píchnout nějakou ruskou vakcínu, které věřil, že ho to pokryje na cesty a zároveň ho to nezabije.
Jinak je proti vakcinaci a má pro to dle svých slov mnoho materiálů.

A na rozdíl od té flundry mluví rozumně, má kritické myšlení a ve svých tématech se vyzná.
Asi nehrál v pornu, nemá to zapotřebí, takto "si užívat" života.

ASK je drzá, ale ono na ni dojde.



<reagovat 
 Astearra (Občasný) - 31.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> Mě tedy taky víc kontaktů, že je to opravdu ona, je to flundra no. Šokující to fakt není.

Ty její kecy o rasách mě vždycky tak vytočí. Ještě Rouran do toho s Elenou. To mám vždycky takový nervy co tam říkají za píčoviny. A to ode mě obdržela jako první i příběh o galaktické válce, no hned mi pak došlo, proč zrovna ten příběh nesdílela. Přeci by nešla proti jejím plazím oblíbencům.

A ta Aneta, která jde proti Rouranovi potom co mu tahala prachy a tahala ho ještě za jinou věc v jeho kalhotách, to je temňačka jak prase a je vyloženě nebezpečná. Já už se distancovala od sledování chování lidí. Jak hned jdou jako stádo zase za nikým jiným, vůbec se nepoučili.

Aneta ještě taky tvrdí úplný informační sračky o mimozemšťanech a historii. Chlubí se jak je z Atlantidy, no já vím, že tam byla. Ale jací tam asi byli? Hovada, který to zkurvili, protože si hráli na bohy.

Aneta by měla být taky z dimenzionálního prostoru odstraněná. Dokonce mi přijde ještě víc nebezpečná než Rouran. Nemá ale zatím takovou platformu jako Křešovka, díky bohu.



<reagovat 
 Kikimora (Občasný) - 29.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> To říkala kdy o Chvatalovi? Roura jí v jednom vysílání řekl, že jsou jen jedni Annunaki, kteří jsou zlí a bylo vymalováno. A to se chvástala jak už má taky kontakt🙈.
<reagovat 
 Kiki_ (Občasný) - 29.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> 
Tak to je hustá, že do Chvátala loupe, když je sama tupá jak tágo. U něj mě to překvapilo to slyšet, ale zároveň podal i vysvětlení, a taky to nemusí být úplně pravda, ale nahlas to neřekne. Je už hodně doktorů, kteří pochopili že lidi si do sebe ty vakcíny šoupnout nenechaj, ale potřebují podnikat, tak už konečně nabízej oficiálně úřední očkování ale pak to vylejou do hajzlu. Pojišťovna jim to proplatí, vláda si odškrtne jedno očkování, pacient jim tam nezkolabuje a za týden neumře. Všichni jsou šťastní. Asi kromě Švába, kterej nechápe pojem švejkovina 😂 tomu to bude asi divně zkreslovat statistiky úmrtnosti ale to je jeho problém.
Tohle nikdo do videa neřekne, takže by mu to nikdo nemohl vyčítat. Jedním dechem dodává že očkování je nebezpečný, takže věřím že kolem vlastního očkování pěkně mlží.

Tak Křešovka si přeložila pár knížek, sama si udělala první meditaci na černý bedny nad hlavou a to jí dává právo šťourat do vědce který je skutečně v kontaktu? Ba co víc, ve fyzickým kontaktu, ne jen channeling. On na rozdíl od ní nepotřebuje pomoct s vysvětlováním technických termínů (ano, ona potřebovala pomoct s překlady technických termínů, protože nejen že o tom ví kulový, ona to neumí ani přeložit když nezná ty termíny v češtině). Takže je super, že tady popisuje vyspělé civilizace, když její mozek nepobírá ani naší zaostalou vědu na Zemi. Tenhle člověk si může dovolit kritizovat 👌. Popravdě, Chvátalovy přednášky a skripta starý i víc jak deset let, jsou makačka na hlavu, takže možná že z její strany šlo o omyl. V tomhle si dovolím jí klidně omlouvat, že její mozeček velikosti scvrklého buráku ani neví o čem Chvátal mluví. 🤣🤣🤣 Chvátal nesrdíčkuje, nelovískuje a nevykřikuje líbivá hesla o Gesaře, proto má Křešovka asi pocit, že je on mimo. A jemu může být totálně jedno, co o něm tvrdí nějaká zmalovaná lovískující flundra, on je v úplně jiný lize.

Ona sama kolikrát ani nevyhodnocuje, co přeposílá ve skupině FB dalším lidem, nebo co překládá, jí bohatě stačí, že to zní zajímavě a může to být klidně článek o létajícím špagetovém božstvu.
viz zde https://necyklopedie.org/wiki/Pastafarianismus


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 31.8.2022 > Astearra> 

To má být ta Aneta Horská Izabel?
Já mám záložku na nějaké její video, kterého jsem asi kousek viděla.

Asi jenom kousek, protože neříkala nic podstatného.

Pokud nejdříve věřila Auroranovi a pak teprve zjistila, že je Auroran podvodník a pak začala sama produkovat vlastní "školu", tak to už jsme na úrovni přemletého mletého z přemelova.

To fakt nemá smysl poslouchat.

Skutečně - to nemá smysl brát vážně, všechny kolem Aurorana, jeho přátele i vzniklé nepřátele.
Kdo mu věřil, je idiot, pardon.
Tak to je, ať se stydí a nesnaží se šířit moudra.
Už jednou prokázala, že má nedostatečné chápání jakýchkoliv mystických realit a ani nemá jakýkoliv autentický vhled do problematiky mimozemských civilizací, pokud jakkoliv kdy věřila Auroranovi.

Já jsem myslím si trochu jiná liga, kvalitnější, já si ty věci o mimozemšťanech nevymýšlím, prošla jsem válkou, kterou bych nemohla jakkoliv zvládat, kdybych měla děti.
Proto jakákoliv ženská, která má děti, ať se ani nepokouší zdálky se jakkoliv srovnávat s extrémností mého zážitku.

Na druhou stranu, ač jsem "lepší liga", alespoň podle sebe, pořád spadám do "čarodějnic".

To, že je v současnosti takový chaos, je projev duchovní krize.
Až se vytvoří nová duchovní podstava naší společnosti, zmiznou čarodějnice, zmiznu i já.
Jsem projev duchovní krize společnosti, vykrývám období, kdy jsem terorizována dementním tichem, nulovou diskuzí, staré koncepty neexistují, nové ještě nejsou.
Tak se ptám, kopu do věcí, provokuju, jsem doslova přízrak své doby.

Můžu se hádat s tou a tamtou čarodějnicí, ale i kdyby tato společnost zničila a zabila všechny tyto čarodějnice, kdyby všem těmto kravám zalepila tu jejich nechápavou hubu, ne, nevyřeší svou duchovní krizi.

Čarodějnice umlčí až nová duchovní koncepce.

Která bude doufám spočívat i z poznání, které získáme otevřenou a civilizační komunikací s Galaktickou federací.
A protože tomu, aby se to povedlo, zdatně brání ASK a navíc si dovoluje jako porno kurva celé téma dehonestovat svoji trapnou existencí, rozhodla jsem sama v sobě, jako kruté božstvo, o její popravě.
A doopravdy jsem udělala takové kouzlo, o kterém si myslím, že by k tomu mělo vést.
A samozřejmě, nemohu vědět, jestli a kdy se ta magie naplní.
Co jsem si velice jistá, že jsem v právu.

ASK je ale výjimka.
Je to evidentně figurka od NWO, pracuje pro ně, zabírá velký veřejný prostor, silně škodí díky své popularitě a brání nám v přijetí nových duchovních poznatků, blokuje a škodí Galaktické federaci.

Všechny ostatní "čarodějnice" a že jich je a opravdu - racionálně tam spadám taky - se můžou samozřejmě zkusit takto pronásledovat.

Já jsem zaútočila na ASK, rozhodně si nijak nenárokuju "odstraňovat čarodějnice" z ezo-scény.
To může jen Stvořitel.
To je na vlastní nebezpečí, i když si to nemyslím, třeba se krutě pletu a to kouzlo mě sejme, co já vím.

To jen každý sám za sebe a určitě ne "na objednávku".


<reagovat 
 Kikimora (Občasný) - 31.8.2022 > Astearra> Neee, Rorana nech být, to je moje oblíbená postava z Eragona😂
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 29.8.2022 > Kikimora> 

https://www.youtube.com/watch?v=WHHdIsV0a2Q

je to dole v diskuzi:

"""
monnikaam
monnikaam
před 1 dnem
Dobrý večer, anunnaki nie sú reptilianskeho pôvodu. Delia sa na pozitívnych anunnaki nefilim a negatívnych anunnaki elohim, vid. absolútne neuveriteľne, tiež na svcs Jaroslav Chvatal.
2
Zprávy z Galaxie - Oraa Nataru Shari
·
Zprávy z Galaxie - Oraa Nataru Shari
Zprávy z Galaxie - Oraa Nataru Shari
před 21 hodinami (upraveno)
Elena ve své knize taktéž popisuje Anunnaki jako bytosti reptiliánské genetiky, totéž Auroran a obávám se, že ty povídačky o hodných a zlých Anunnaki jsou zase jen programem temných. Jsou vejcorodí a nevytvářejí Rody nýbrž úly, stejně jako reptiliáni Drako nebo Šedí...
Elena sice tvrdí, že Enki sice manipuloval lidskou DNA a vytvářel z lidí poslušné otroky, ale že je přítel a přichází nás zachránit. Já osobně spojení Anunnaki a hodný skutečně považuji za propagandu někoho, kdo je sem potřebuje dostat zpátky, ale čas ukáže, kdo je kdo....
5
Zprávy z Galaxie - Oraa Nataru Shari
Zprávy z Galaxie - Oraa Nataru Shari
před 21 hodinami
Ano, já tyhle teorie znám, ale zkuste se zamyslet, kdo je tou "autoritou", jejíž verzi pan Chvátal propaguje. Včetně očkování, které si nechal aplikovat. prostě zde mi spoustu okolností nehraje. A s vakcínou v těle je mi téměř naprosto jasné, co to je za "autoritu"... omlouvám se.
5
monnikaam
monnikaam
před 8 hodinami
@Zprávy z Galaxie - Oraa Nataru Shari ono o tom vlastne hovoril prednedávnom vo vysielaní, že aj Zecharia Sitchin vo svojich knihách zaradil Annunaki k reptilianom, že sú to nesprávne údaje
"""


Jednak monikaM. prohodila pozitivní a negativní, správně je negativní Nefilim, které Bible označuje za padlé anděly a pozitivní Elohim, které jsou v klasické mytologii považováni za anděly a je od nich odvozen myslím i Alláh, že to je stejný základ slova.
Chvátal spojuje tyto pojmy do kmene mimozemských Annunaki, kdy vysvětluje, že jde o humanoidní rasu naší galaxie, v podstatě našeho genetického vzoru, kteří se ale liší evolucí. Že měli při evoluci každá skupina jinou hvězdu a podle toho se jedni vyvinuli více a druzí zůstali v úpadku.
Přičemž Annunaki Nefilim, tzv. padlí andělé, měli podíl na genetickém formování naší lidské rasy.

Já jsem to viděla tak, že vytvořili záměrně otroka a Annunaki Elohim - tehdejší GF - to nemohlo být jedno, protože to je porušování galaktického zákona a nakonec se tu do nás montovali naprosto všichni.
A to už byla naše planeta želízko v galaktické válce.


Odpověď Křešové naprosto odpovídá jejímu určení.
Očerňovat autentické kontaktéry a badatele.
Já o ní neříkám, že je temná, já o ni vždycky říkala, že je blbá a dnes je už vidět, že je zaplacená zkompromitovaná čubka od NWO.
Která naprosto neprávem očerňuje ty, co mají narozdíl od ní jakoukoliv zodpovědnost.



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 29.8.2022 > Kiki_> 

Jo, píšeš to dobře, Chvátal nemá zapotřebí se zabývat nějakou takovou debilkou.

Má nastudováno a věřím, že ví, co říká, resp. že to, co říká, má do určité míry podložené.

Kdo je ta záhadná Autorita, na kterou se odvolává, to jsem taky plně nepochopila, může to být kdokoliv.
Někdo, komu Chvátal věří a asi má k tomu důvod.

To s tím jeho očkováním, já jsem ten díl, kde to oznamoval, neviděla, mám to zprostředkovaně, že prý mělo jít o nějakou speciální akci na zaručeně bezpečné očkování někde v Rusku.
Prý si to nechal dát, jestli se napálil, nebo ne, to opravdu nevím.
Jinak ale vystupuje proti očkování.
Ne tedy aktivně na SV, protože nechtěl ničit Hlávku, ale vím, že na očkování rozhodně pozitivní názor nemá.


To, co předvádí Křešová, je fakt na to, dát ji přes hubu.

Provokuje.

Ale to už je o inteligenci každého.
Idiotům tohle nevysvětlíš.
A její fanoušci jsou kolikrát intelektuálně méně výkonní, nebo, jak se ukazuje, jsou morálně velice pokleslí.



<reagovat 
 Astearra (Občasný) - 31.8.2022 > Kikimora> opraveno :D bylo to omylem
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 30.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

ASK na svém facebooku:

musíme dělat kvantový skoky, posílat nový frekvence na zbytek populace ❤️


Jaj, to je píča, já už nemůžu :-DDD
Co z tý porno fráji ještě vypadne?



<reagovat 
 DELTA 2 (Stálý) - 30.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Zaručeně bezpečný očkování :D :D :D :D :D
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 30.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Jak jsem spojená s mimozemšťany, tak nepoužívám slovo kvantový a ani si neodvažuju řídit nějaké skupinové meditace a "posílat nový frekvence na zbytek populace".

Slovo "kvantový" nepoužívám, protože tomu nerozumím a držím se v poměrech, pojmech, kterým rozumím.
Jinak mimozemská technologie a jejich stupeň uvažování asi rozumí tomu, co to je pojem "kvantový", ale nijak mě tím neoblažují, mluví na mě tak, abych jim rozuměla.

Možná že lidi s vědeckými kapacitami mozku těm svým kvantovým teoriím a krystalickým technologiím rozumí, ale tam ASK vůbec nepatří.

To, jak dělá Křešová meditace se smějícími se částmi těla, s černými kostkami na hlavách lidí a vůbec, jak dělá ASK jakékoliv skupinové meditace, to je de facto černá magie a poškozuje společnost, i formou dimenzionálních čachrů.

Svoji neskonalou špínou a blbostí.

"Nový frekvence" jdou jednak z centra planety a dále z okolního časoprostoru, k tomu absolutně vůbec nikdo nepotřebuje špinavou technokratickou kurvu, co hrála v pornu.

Jak dlouho bude tahle hnusná štěnice ještě zaclánět na naší ezo-ufo scéně?

Dokud tady bude dělat randál jedna porno čubka a její fan klub nízkých čarodějnic s pochybnou minulostí, tak se tímto obrazem zašpiněná komunita nebude schopná jakkoliv prosadit, aby se lidi doopravdy začali dívat na nebe, pochopili, že se tam pohybuje GF a začali s tím v mysli pracovat a spolupracovat s nimi.

Vždyť už lítají na nebi v té intenzitě, co teď, minimálně dva roky a za tu dobu všichni jenom čumí na špinavou kurvu a čekají zázrak zadarmo, místo toho, aby se dívali na realitu.
Na reálné nebe.



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 30.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Já už taky dělám černou magii - plánuju Křešový smrt.
Co, trestný to není.
Ta kunda si hraje s psychopatama napojenýma na mimozemšťany, tak ať se nediví.
Jestli tahle špinavá štěnice mohla pomluvit dimenzionální, bezpečnostně jištěný, profesionální projekt GF, kdy jsem se ještě v říjnu 2021 podílela na operacích za zajištění 5G (komu to připadá směšný, tak jo debílkové, opravdu, GF potřebuje kooperaci lidské mysli) ...
tak já ji můžu programovat hnusnou smrt.
Já chci tu kurvu mrtvou!
Chci její hlavu!




<reagovat 
 Kiki_ (Občasný) - 30.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


tvl, mě ať laskavě vynechá 😨 s díky fakt nechci aby mi cokoliv posílala... zrovna ona!

Ale tak je jasný proč to dělá - nějaká entitka jí nakukala, že musí tohle udělat, protože je spasitelka a je to tu špatný energeticky že se s tím musí zase něco udělat, ale že je to špatný pro tu entitu, to už jí nikdo nevysvětlí. Ten, kdo se přenese přes ten spasitelský komplex který byl v nás pěstován církví (!), ten vidí, že příroda je tady pánem nad námi všemi a dávno už ovlivňuje jak lidi tak zvířata. Spousta lidí mluví docela jinak než před 5 lety - a kde se to v nich bere? zcela přirozeně, mnoho z nich se ani nezabývá rozvojem ale protože se k nim dostane i to co vyzařuje jádro planety, tak se jim mění vědomí samo o sobě.
Jediný kdo si může stěžovat, jsou vážně entity, který přicházejí o krmení a tak pod rouškou spasitelských nesmyslů někomu nakukají aby globálně zasahoval.


Hele a víš co? klidně ať zasahuje, se jí to aspoň dříve obrátí. Opravdu jsem viděla i jednu "profesionálku", která má za to, jak ovlivňuje se svým zakrslým mozečkem mezigalaktické dohody pomocí kyvadýlka a všechny bytosti skáčou jak ona si pískne. V konstelacích provádí takové prasárny, že se to nedá ani popsat, konstelační profík by omdlel hrůzou nad její ignorování bezpečnostních pravidel. Také kdo k ní přestane náhle chodit (protože se mu nechce, nemá už na tu srandu peníze nebo se mu něco nezdá a jde raději jinak... zkrátka má na to právo, nějakou službu přestat využívat), tak několik lidí potvrdilo praxi, že je na dálku energeticky otlapkává a nutí je, aby za ní zase přišli - protože jí docházejí peníze (a on to nebyl globální požadavek aby k ní přišli zákazníci, ne, ona šla jmenovitě po konkrétních lidech). A ona si taky myslí, že má právo si s lidmi dělat co chce. Nějaká entita jí nakukala, že lidi tady jsou duchovní otroci a nemají právo ani na vlastní volbu, a protože ona je božstvy vyvolená, může jim vnucovat svou vůli (ale taky si myslí že jí může vnucovat i těm bohům, LOL). Každou chvíli jí posedne jiné božstvo, je to solidní přehlídka schizofrenie, Ega a pocitu, že tady chrání lidi, ale ve skutečnosti nechává za sebou pěknou paseku. Samozřejmě že chvíli mají lidé pocit, že jim pomáhá - to prostě ze začátku je vždy, když ptáčka lapají, pěkně mu zpívají. Pastička se vždy uzavírá nenápadně. Ale faktem je, že se jí to už pěkně sype na hlavu, je to vidět, že se to obrací proti ní.
Andrea dopadne stejně, ne-li hůře, protože místo desítek lidí jede v tisících.


Křešovka si tím jenom urychluje situaci pro sebe, a sveze se s ní parta slepic které netuší kam dávají energii. A bohužel zase prodlouží tady nám to utrpení, že se musíme na tyhle prasárny koukat.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 30.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Hodila jsem Křešovou sama se sebou do černé díry nekonečna, tam nevydržela ani milisekundu, tak jsem musela za ní do Prackovic.
Chytla jsem jí, namlátila do ní všechen svůj vztek a převedla do ní veškerou svou frustraci, dezintegraci, zoufalství, co jsem z ní nabrala od začátku jejího působení, kdy pomluvila projekt GF do dnešních dnů, kdy se na ni vyjevilo, že je špinavá porno kurva, co dělá pro NWO.
To ji Andrejku definitivně zabije - ty emoce patří jí, ne mě, ona je jejich viníkem, no tak ať si je užije.
Při nápadu ji zabít cítím silné souznění z českého infopole. Čímpak to, čím to je?
Následně jsem se dostala někam do Prahy, k Vyšehradu, vůbec Hradu a nastěhovala se tam s českou pompou, Kazi Teta Libuška se vrací.
Bude převrat, tahle chátra, co tam teď je, tyhle nové energetické nároky nevydrží.

Ať si Andrejka přikoupí líčidla, bude je potřebovat.



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 30.8.2022 > Kiki_> 

Tak já myslím, že zrovna tobě se Křešová do hlavy se svou smějící se prdelí a černou kostkou asi nedostane.
Předpokládám, že ty její momentální čárymáry usazují účastníky meditace v polodebilním, polovyšahaném, pokleslém světě plném vrtivých energií.
A normální obyvatelstvo to vnímá asi jako nervové obtěžování, bez nějakých skutečných informačních konceptů, které by je jakkoliv hluboce ovlivnily.

Jinak jak je ASK chycená entitou, nevím, ona je entita. Kdo spolupracuje s NWO, musel zlomit lidskou hodnotu a stát se protilidskou jednotkou, která pracuje pro zájmy NWO.
Tam je už trochu marné hledat nějakou konkrétní entitu, to je prostě čpící špinavá štěnice.

No a ta ženská s kyvadlem, no tak je asi řachlá, mezi léčitelstvím a šílenstvím je tenká linie. Ona je asi šílenec.
Z toho důvodu bych si nedovolila dělat léčitelku atd.
Nikdy nevíš.
Jo, lítají na nebi, ti se kterými vykecávám a všechno vypadá, že to jsou mimozemšťani a ledacos se dnes objevuje, souvislosti, informace, když to neráchá v žumpě Křešová, tak by se z toho i něco dalo sestavit.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 30.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

V kultickém centru Bohemie došlo k dimenzionálnímu vzestupu. Usadila se tam vyšší ženská, velice přísná a inteligentní, zároveň ale spravedlivá ženská síla.
Kazi Teta Libuše, ženské vyšší hodnoty, síla vědem, učitelek, ženských duchovních.
Zkrátka ženská přísnost.
A je to nakoncipováno tak, že čím víc bude ta špinavá chamraď hulvátsky krkat a devalvovat veškerou lidskou důstojnost, tím větší jekot na ultrazvukových hodnotách, co sype sklo, tam budou mít.

Je to celé přesně o tom, o čem to je.
Protože je v naší zemi bezpráví a není možné očividnou podvodnici a černou čarodějnici a špinavou děvku ASK dohnat k odpovědnosti, chápeme se vyšších sil, veškerých magických potenciálu časoprostoru, abychom ji zničili a dohnali k odpovědnosti I TAK.

Co udělají lidi, kteří neumí čarovat?
Mno... asi udělají převrat, tipuju.

Pryč s Černochovou, Bradáčovou a Pekarovou a místo toho Kazi Tetu a Libušku!



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 30.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Teď jde ještě o to, jak dlouho bude trvat, než se kouzlo projeví, jak s tím naloží časoprostor.
Tuším, že vyhraju, jestli ona zdechne, já to unesu.
Můžu po ní skákat jak nepříčetný nájezdnický hovado a jsem v právu.

Ne tedy v civilním právu, tam je hodná porno starostka a hodný porno slušný andělíček z galaxie.

Ale v kosmickém právu můžu.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 30.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> 



Ono už je těch všelijakých porno prasátek v pozici političek atd. docela dost, přes práh, přesáhlo to strop, je to přes čáru, padla poslední kapka, přetekl pohár.

Na co budu čekat?

Až to po týdnu konečně někdo na Andrejku vytáhne a ona řekne "a coó? to přece nejsem já..."

Nebo se nebude dít nic a tahle čubka bude dál oblbovat lidi a ty její odporný fanynky budou říkat, že to je v pořádku, že je porno špína, že si "tak užívá života?!"

Dál bude dělat starostku?
Podle mě by neměla dělat starostku, když existuje porno s její osobou.
Mám pocit, "že to se nesluší".
Ale kdyby šlo jenom o její starostování, chuj s tím, to je mi jedno.

Co mi není jedno, je její NWO agitka s házením špíny na Galaktickou federaci, možná že jako porno prase může být starostka Prackovic, prosim, jestli jim to tam nevadí... ale aby dál dělala ezo andělíčka z galaxie, no tak přese mě ji to neprojde, to ne, to ne.

A nebudu čekat, až prasátkovská stupidní veřejnost probere očinka.

Když zdechne, jedině dobře.
Jakkoliv.



<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 30.8.2022 >




Toto je zamžený obraz složený z žen, které jásají pod novou Fb zprávou Křešovky, že bude nový Aurí!!!

Všimněte si, že jsou to veskrze blondýny.
A to přísahám, jsem v rámci barevné vyváženosti chtěla najít i brunetu, ale ne, nepovedlo se.
Řekla jsem si, proč se budu namáhat a nechala to JAK TO JE.

Kdybych jejich ksichty nerozostřila, měli byste nádhernou možnost vidět jejich krásná očinka a taky jejich rysy, které spolehlivě dávají odkaz nikoliv na krásu a důstojnost ducha, ale na poněkud víc nabořený styl života, uvelebený v pokleslosti.

Tyto ženy, jejich typ, znám, vůbec celý tento kolotoč tohoto fenoménu znám, měla možnost jsem to pozorovat za svého mládí.

To jsou takový ty jedovatý, v podstatě zlý ženský, co mají umělé drápy, kebuli blond, v tý kebuli kulový, ale duchovní jsou, to je jasný. Až na půdu.

Obecně se tento druh bloncek plácá kolem veškerých struktur NWO, jak to znám ze svého mládí.
Je to materiál pro porno atd.
Stále platí výše uvedená charakteristika těchto žen.

S těmito typy žen se taky běžně rozvorává cokoliv intelektuálního, nadějného, života a ducha plného, vizionářského s potenciálem pozitivně ovlivnit budoucnost.

Něco takového byla undergroundová kultura v mém městě. Za mého mládí tam byly 4 různě drsné, či více intelektuální hudební kluby.
Dnes není ani jeden a diskotéka tak jedna, či dvě?

Co se stalo? Zkrátka město zrušilo smlouvy o pronájmu a pak nechali touto scénou nechat se prohnat BLONCKY.
Tyto typy, přesně tyto, jen o něco hezčí.


To je vidět, jak má Andrejka pravdu a ubližujeme ji, tak.



<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 30.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Tím nechci říct, že tyto blond ženy jsou skutečnou příčinou nějakého zla, jsou spíš průvodní jev.

Třeba pokud někde člověk vidí hodně much, je pravděpodobné, že je v okolí mršina.

To stejné je s těmito blondýnami. Jakmile je jich někde hodně, je tam s velikou pravděpodobností NWO.

Je to dáno tím, že tyto hloupé a povrchní a snadno manipulovatelné blondýny nenacházejí nikde ve společnosti velkého uznání a pochopení.
U NWO toto vše, co jim společnost nedává, dostanou a stávají se materiálem, se kterým NWO nakládá pro své vlastní cíle.
Výroba pornografie, nebo vytáčení inteligentních a ryze smýšlejících lidí a neustále bombardování "výčitkami" typu - závidíš jí (cokoliv, od prsou po chatrnou morálku) atd.

Tož tak.

Jakmile se prostě někde najednou usadí hodně těchto stupidních blondýn tohoto typu, je snaha tu věc zabít.
V tomto případě autentickou exo-politiku na čs prostoru.



<reagovat 
 Kikimora (Občasný) - 31.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> Ten objem blondýnek je nepřehlédnutelný, už jsme se nad tim taky pozastavovali kdysi, protože je to opravdu častý jev😂. To nemůže být náhoda😅. Pár brunet se tam najde, ale tak 80% jsou blondýny. S blondýnami mam taky své letité zkušenosti, těch dobrých je jak šafránu.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 31.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Já se přiznám, nemám blondýny ráda, už od školky, prostě jsem na ně měla smůlu.
Na zlý nordický blondýnky, nejhorší svině pod sluncem, už v tý školce.

Celý život se mi to jenom stupňuje.
Předpokládám, že pokud se dožiju 80ti let, budu je bez optání se mlátit svoji berlí.

Naučila jsem se odlišovat různé druhy blondýn.
Vím, že ty přírodní, světlé, téměř bez obočí, s oválnými rysy, že to s nimi až tak hrozné není, že jsou zkrátka blond od přírody a hroznou povahu to z nich nedělá.
Jiný typ jsou zlé, nordické a vikingské blondýny s SS ostrými rysy, to jsou zlý kurvy.

A úplně nejhorší jsou platinové, obarvené blondýny, kterých je drtivé množství.
To jsou prostě odpadlice z jiných barevných skupin, brunet, či majitelek našedlých vlasů barvy "pochcané slámy", v menších počtech zrzek, které jsou intelektuálně méněcenné a charakterově velice nízké a zjistily, že když se obarví na blond, všechno mají snazší a navíc mohou svoji hloupost roztomile glosovat s tím, že jsou blondýny.
Navíc je budou zuřivě hájit primitivní, hulvátský chlápkové, kteří na ně trpí.


Proto jsou blondýny prokazatelně nejhorší a nejvíc škodlivý a nejméně přínosný typ ženy v našich společnostech.

Až budu stará, budu je mlátit holí a házet bonbony malým arabským dětem.

AS Křešová je typickým příkladem této idiotské blondýny.§Hned jak jsem ten její podvraťácký, napůl prasečí a skřetovitý ksicht viděla, byla mi nesympatická.
Plus ten její fan klub složený z blond debilek, to je taky žúžo.

Já doufám, že na ně fakt dojde.

Veřejnost je tupá, těm tenhle odpad nevadí, oni to tolerují.
Takže asi se nikdo ani Andrejky ptát nebude, nebo já nevím, zatím to nevypadá, že by ji s tim někdo konfrontoval.

Tak doufám, že na ni dolehne zlé zlé kouzlo, kdy už vyloženě sere Galaktickou federaci.


<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 31.8.2022 > Kikimora> 


Jo, je to považováno za buranství a "závist", ale je to fakt.
Kde je hodně blondýn, tam je něco špatně, určitě to není o ryzích záměrech a IQ je tam taky nižší.
Prostě pokleslost.

Mělo by to být uvedeno v "průvodci bílým světem" pro bílé, i barevné.

Fakt, co znamená hodně blondýn na jednom místě.


<reagovat 
 Astearra (Občasný) - 31.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> Tvl tak to jsme na tom úplně stejně. Už jsem si myslela, že jsem jediná a že je problém ve mě.

Taky co jsem narazila na blondýnu, tak byla každá fakt kráva. Až na jednu, ta je právě přírodní a je normální :D

Ale narazila jsem i na dvě blondýny, který mají oválný obličej, skoro žádný obočí a ty byly ultra krávy už od malička. Nejvíc je jak tyto ženy mají hrozně silný pocit nadřazenosti :)

Nejhorší je, když pod / s ní takovou blondýnou musíš třeba pracovat, to jsou potom zážitky. A jak jsi to napsala, že na pak za ně naběhnou ty vypatlaní chlapi, to je velmi velmi přesné :)

Nehledě na to, že v 99% procentech mají blízko k čarodějkám asi tak jako k hranici vesmíru.

Jo ní to náhoda, že NWO v Hollywoodu všechny odbarvuje na blond.

Až budu stará, budu je mlátit holí a házet bonbony malým arabským dětem. - :DDDDD to mě rozsekalo

<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 31.8.2022 > Astearra> 

:-D Jojo, holt blondýny nejsou moc oblíbené.

Já jsem nad nimi fakt přemýšlela.
To, že mají tak strašnou pověst a povahu, je skutečně dáno tím odbarvováním.
Jednodušší ženská brzo přijde na to, že jako odbarvená má všechno lehčí. Intrikánka taky. Snad jen ve vyloženě intelektuálním prostředí je vůči blondýnám despekt.

Jinak je hlavně mužský milujou - ti se rádi nechají oblbovat peroxidem, že jako je ta blondýnka více plodná, mladší a hlavně a to se jim asi líbí nejvíc - že je evidentně blbá a pokleslá a je snadné ji dominovat.
Což je mnohdy omyl.

Další věc je ta, že doopravdy hezká blondýnka má větší pravděpodobnost, že narazí na zlé mužské, kteří ji chtějí jen a jen zneužít. Ona takto nastřádá zlé zážitky, začnou ji štvát mužský, začnou ji štvát i ženský, které na ni kvůli ostatním blondýnám koukají skrze prsty a změní se ji povaha a začne být bestie doopravdy.

Největší zlo v tom dělají nabarvené blondýny.
kdyby došel peroxid, tak zjistíme, že taková barva vlasů je dána skutečně jen mladým ženám, že po třicítce už jde ta barva do háje určitě.
A přirozených blond lidí zase až tak moc není.



<reagovat 
 Kiki_ (Občasný) - 31.8.2022 > PřilítliMimozemšťani> 
Znám jednu čarodějku která byla v pohodě, měla v oblibě i tmavé barvy, po to dobu co jí znám tak spíše zrzka. Pak potkala přesně tenhle typ posedlé blondýny a hádejte, obarvila se taky na blond, odstěhovala se na druhou stranu polokoule, s chlapem který si jí nejdřív vzal, pak jí věznil doma a nakonec jí vykopl na ulici. Zpětně se ví, že v tom figurovala jistá voodoo panenka... Ale to přebarvení na blond u člověka, který blondýny dříve sám nesnášel/nebo prostě nebyl ten typ co by se k tomuhle hlásil, je docela zajímavé. Opravdu jak přihláška k nějaké sektě - tím že se obarvila. Že si pak nevšimla, jak někdo manipuluje jejím životem je už jenom třešničkou na dortu.

Kromě té blond nálepky - která určitě sedí, bych řekla že tam spadá i jakákoliv snaha o něco umělého, buď nehty (někdy vyloženě až drápovitý styl při kterém ani nechci spekulovat, jak si s tím vytírá... 💩), nebo řasy, botox, zkrátka když už, tak něco umělého. Neřeknu výrazné líčení, protože od módních stylů minulého století které po dekádách přebarvovaly od černých rtů až po modré stíny které vypadaly jako pěstí do oka je forma "být barevný jako papoušek" už známka spíše gayů a členů jednoho z 60 nových pohlaví (já jen říkám - díky bohu za to, v přírodě se jedovatí tvoři taky barví do výstražných zářivých barev a kolem těchto existencí hodlám chodit fakt obloukem).
Normální ženské se naštěstí už vyznačují docela přírodními stíny a mají tendenci spíše blíže a blíže se přibližovat k přírodě, jak se líčí méně a méně.

takže když už ženská blond + něco umělého + ostré rysy, tak je vážně nějakým způsobem cvok a to může fušovat či nemusí do ezo. Vlastní zkušenost.

Jinak, to dává docela i smysl, proč se propagují mimozemské blond vlasy že? Árijská blond rasa... není to tím, že se ty ženy až prakticky fyzicky ztotožňují s blond rysem u bytostí, které stejně nemají mysl pozemšťanů, lidskosti atd...? Zkrátka to co propaguje Elen...




<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 31.8.2022 > Kiki_> 


Jo, přesně.
Ta blond mimozemská agitka je vlastně už skoro určitě od SSáků.
Podle mých mimozemšťanů skutečně existuje nějaký genetický pokus, umělá rasa, od NWO, zkrátka Drako mafie, blond, na tuto případnou akci falešného přistání mimozemšťanů.

Falešná akce přistání mimozemšťanů už ale podle mých informací nepřichází v úvahu, kdyby mohli, už to dávno udělali, to jen tak pro pořádek.


Další informace, co mám k tomuto tématu nordických blond lidí a vůbec tomu ostronosému, poměrně agresivnímu typu původně vikingů, nebo anglosasíků, nevím koho přesně, zkrátka severský blond běloch s ostrými rysy, jakýsi ideál, ke kterému se klaněli SS jako k "Árijcům", je jeden z genotypů člověka, který je potřeba do budoucnosti omezit.

Protože se ukazuje, že zrovna tato příměs mimozemského DNA do lidské genetiky nedělá dobrotu a vytváří často nebezpečně psychopatický, chladný, ale inteligentní typ osobnosti.

To neznamená, že budou lidi s takovou genetikou vyvražděni, ale je třeba vysoce pravděpodobné, že se budou hůř množit, nebo něco takového, aby se prostě tato genetika, která je do určité míry závadová, zbytečně nerozšířila.

Třeba jim budou pouštět reggae a oni přestanou plodit, znáš to, zvukový zbraně.

Jinak mě napadlo, k tomu, co píšeš, že "stát se blondýnou" je zřejmě obrovský psychologický přelom a musím ti dát za pravdu, že je to přelom do světa spíš neřesti a kousků bez hranic.
Povrchnosti atd.

Sama si to neumím představit, já hrdá nositelka nebarvených vlasů barvy koňské hnědi, na kterou jsem zvyklá a nehodlám ji měnit.




<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter