Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 15.11.
Leopold
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Svoboda myšlení, pokrok a poznání a nutnost konce náboženských ideologií
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 9.4.2021 (00:12:00)



Vzhledem k událostem, které nastaly na totemu a které se velice úzce týkají náboženských
ideologií, dodávám k tomu tématu další příspěvek.

Lidstvo v současnosti na této planetě je v situaci, kdy válku o tento svět vyhrála Galaktická federace
proti Drakoniánsko – iluminátskému impériu temnot. Tato válka se odehrávala multidimenzionálně
v časoprostoru a pokusila jsem ji popsat ve svých předchozích dílech.
Sdělit takovou realitu by bylo těžké a obtížné, vzhledem k dnešnímu myšlení populace tak,
jako tak. Já tu však byla neustále záměrně atakována skupinou trolů NWO, přičemž redakce
vše trpěla a proti šikaně a napodobování mé osoby nijak nezasahovala. Přes rvačky se mi podařilo
celé sdělení odpublikovat. Následně jsem však byla udána za Hanobení národa – konkrétně
židovského. Vzhledem k faktickému napsanému textu je to prakticky nežalovatelné, přesto se toto
udání semlelo.

Kdo je v pozadí? Samozřejmě že NWO, záměrná provokace a snaha zničit mou nepohodlnou osobu
pro jejich pro lidstvo devastační záměry. Ač jsou po multidimenzionální mimozemské válce o tento
svět zřícení na 3D hmotnou realitu a nemají dimenzionální podporu, jejich podstata se samozřejmě
nemění a oni jsou temní, jsou byli a budou a vždy budou dělat zlo.
Prakticky se jedná o výsostně křesťanský hněv proti mé osobě, který navíc silně sympatizuje
s židovskou nadnárodní realitou.

Ideologie křesťanství je nelogická, nesmyslná, jedná se prakticky o víru v nejčistším slova smyslu –
nejedná se o logickou cestu chápání. Jedná se doslova o víru – naprosto vymyšlenou tezi, která
nemá logické opodstatnění.
Tuto víru naši předci zahodili po 1. světové válce, protože poznali její nefunkčnost a následným
vývojem 20. století se i po násilné represi již nikdy nevzpamatovala a dá se říct, že po 1000 let
trvajícím působení na našem území se s námi již loučí. Mně osobně to vůbec nevadí a jsem
za toto velice ráda, protože ideologie křesťanství se NWO velice výrazně hodí a to i v dnešní době,
jak je vidět na udavačské partě z prostředí žido – křesťanství.

Přitom lidstvo stojí na prahu jasného, logického poznání a tato stará nesmyslná ideologie tomu
jasně brání. Ano, jsou tu mimozemšťani. Že byla skutečně i válka, se lidstvo dozví až
v budoucnosti. V galaxii je mnoho a mnoho ras. Létají nám po nebi, reagují telepaticky
a mám je vyfocené, což znamená, že jde o hmotnou realitu (nejen) a není to halucinace.
Lidstvo toto musí přijmout – neexistuje žádná jiná odpověď. Ano, jsou to mimozemské cilivizace,
které jsou inteligentní a je jich plná Galaxie. A máme štěstí, že vyhráli oni a ne temné impérium,
v současnosti velice křečovitě brzdící vývoj skrze žido – křesťanství v našem prostředí.
Náboženství versus poznání. Fikce a ideologie versus realita multidimenzionality vesmíru a jeho
inteligence, stejně jako celého kosmického stvoření.

Křesťanská ideologie není schopna přijmout ani všeobecnou mystiku a její teorie i praxi 1000 let
potírala. De facto se tady už 2 000 let snažíme dostat všeobecnou mystiku z východu na západ
a pořád tomu účinně brání ideologie NWO v různých podobách.
Kolik mrtvých! Popravených, umučených, vší krev má na rukou církev – ale temným obludám
svědomí nic neříká.

Nic jiného přitom lidstvu nezbývá, než přijmout realitu.
Přijmout mystiku a mimozemšťany jako realitu a přejít do Galaktické éry.
To znamená konec náboženství a naše krásná země, s tak bohatým kacířským (v pravdě
kosmickým, kacířství je to jen pro tupou zlou církev) myšlenkovým podložím, je schopná tento
krok udělat mezi prvními.

Nesmíme dovolit omezenosti a strachu nějakých škodlivých náboženských ideologií, aby bránily
poznání a logice, zdravému rozumu.

Žido -křesťanství je v současnosti nepružná ideologie, která není schopná absorbovat nové reality
a navíc zaclání na spirituálně – duchovním poli společnosti, protože neodpovídá na žádné otázky.
Mystiku a spiritualitu nepodporuje a tak jako před 1000 lety ji pronásleduje a nositele přímých
zážitků potírá. Je to totiž nástroj NWO. Hloupost, opožděnost, dogmatičnost.

Trvání na nepoužívání vulgarismů, trestání přirozených projevů, neustálé svazování mysli, kterému
když se člověk poddá, umře duševně.
Temnota, tak se chová temnota, vždy a za všech okolností.

Je konec náboženství, nenecháme se snad kvůli takovým nesmyslům dát do galaktické karantény,
aby nám muselo 150 let docházet, že fakt přilítli mimozemšťani a že to je realita mezihvězdného
intergalaktického prostoru.






Poznámky k tomuto příspěvku
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 11.4.2021 > Čtenář - 10.4. > ty jsi neznaboh a shoříš v pekle, proklinám tě😱

PřilítliMimozemšťani (Pravidelný) - 10.4. > čtenář>


je zajímavý, že jsem prošla multidimenzionální válkou a ani jednou jsem nikoho neproklínala.
To je na hovno technika, je to o něčem úplně jiným, než co jsem realizovala já.
Já byla v souladu s kosmickým zákonem přes vnitřní mimozemské a vesmírné systémy v podzemí, za Galaktcikou federaci, ve spojení se spiritem matky Země, galaxií, vesmírnými a kosmickými silami.










"Peslov (Nový) - 10.4. > Peslov> Ostatně, lidé dobré vůle, stojící na straně Krista a Dobra všeobecně, podílejte se s námi na očistě Totemu.cz -ještě další se nám ozvěte na email petricek.slovacek@gmail.com. Nebo pište své náměty rovnou do redakce" ... no takže jste prostě s Martinem a spol., s redakčními troly NWO jedna ruka. S těmi, co mně tady terorizovali celou dobu mého publikování a já vám říkám, že mám screeny toho, co se dělo a kdyby tohle přišlo k soudu, nemáte šanci, protože to byl nelidský teror a šikana, vagabundský jednání, vyloženě násilný, vznikl z toho pojem z mé strany "mengele anonym" I slepý musí vidět, že jste mafie a zločinci. Zločinci a církev - NWO Nikdy jsem neproklínala.
Už Jan Hus říkal neproklínej!

To se musí za prvý umět a za druhý to je mortální technika.
Spadne ti to na držku a nakonec ti zavřou hubu definitivně mimozemšťani.

Ty vaše demence starého věku už si strčte za klobouk.
NWO potvůrky, tolik černoprdelníků jako na tomhle serveru snad nikde v Čechách už není.
A to jsme ve 21. století.

Neuvěřitelné.









Čtenář - 11.4. > Čtenář - 11.4. > Každý múdry človek vie, že Ježiš Kristus ustanovil svoju Cirkev z 12 apoštolov pri večeri vo štvrtok pred Veľkým piatkom, keď povedal: toto budete robiť na moju pamiatku!!!!!!!! A potom ju ďalej poveroval povinnostmi aj kompetenciou, a pod.!!!!! Čtenář - 11.4. > Toto človek so zdravým rozumom nepochopí, prečo túto ľudskú kreatúru "Magdu" redakcia konečne trvalo nezablokuje!!!!!! ... to proto debílku, že vaše zkurvená církev a vypatlaná dementní víra v této době už nikoho nezajímá a brzo skončíte a to je dobře









Ale konečně vím, proč byl totem.cz vždy zlé hnízdo zlých bytostí, které odmítají mystiku. Křesťani, to je ten důvod. Církev NWO spolek. Zlé nelidské bytosti úchylně oblézající nějakou starou zkurvenost ze starověku Bibli, propagandu zlých božstev, Drakoniánských a reptiliánských zrůd. Pak zabili svatého, NWO si z toho udělalo kult a dodneška tady straší, škodí a zabíjí nevinné.









V naší zemi se ke křesťanské víře hlásí asi 15 - 20 % obyvatelstva. To je málo na to, aby se mohli roztahovat se svou inkvizicí. Křesťané a další tradičně nábožensky smýšlející osoby jsou největší brzdou současného vývoje. Protože jsou ideologicky zakouslí v protisměru toho, co je nutné pochopit. Že v galaxii existují mimozemské vyspělé civilizace, které ovládají dimenzionální způsoby bytí i technologií a že existuje inteligence časoprostoru s hlavní Autoritou Stvořitelem - inteligencí nekonečna, věčnosti a bytí. Zatímco ateistům či esotericky smýšlejícím bez náboženského vyznání to nijak zvlášť nevadí, nebo to jde mimo ně, křesťanům, církvi NWO, to vadí strašně. Protože se přece měl snést Ježíšek z obláčku a židi měli být vyhlášení za vyvolené. Jenže to se tak udělalo pro lidi před 2 000 lety, potom, co dali židi Ježíše krista na kříž. Ten byl nucen říct větu o odpouštění, protože ač zlým kryptozrůdám, co ho na ten kříž pověsily odpustit určitě nechtěl, tak blbej není - tak pro obyčejné lidi to říct musel, protože z vraždy svatého vzniká mega stigma a kdyby to neudělal, lidská populace by spirituálně zhasla. Proto když Ježíš Kristus řekl větu o odpouštění, odteleportovali ho alieni z GF a místo něj dali hologram. S tímto hologramem pak bylo sehráno divadlo o Nanebevstoupení, aby si lidstvo uvědomilo, že naděje existuje. Ale znovu se tady kvůli nějakým nedoukům nebude sehrávat holografická show, když jde pouze a pouze o takovou banalitu, jako si uvědomit, že v Galaxii jsou mimozemské civilizace, které o nás vědí, spirituálně i technologicky nás převyšují a jsou s námi v kontaktu a chtějí po nás, ať si to laskavě uvědomíme a přestaneme tady skákat, jak reptiliáni a drakoniáni z církve pískají. Křesťanství je opoždělost a nástroj brždění vývoje, je to zparchantělost. Víra funguje tak, že pokud člověk věří, že ví, že to tak je, tak mu to funguje křesťanství nekřesťanství. Pokud někdo věří, že se k němu snese Panna Maria tak, že to ví, že se to stane, stane se a Panna Maria se dimenzionálně staví. Pokud někdo ví, že mu pomůže Ježíš Kristus, pomůže mu Ježíš Kristus. Mně pomůžou alieni, protože je mám na fotkách. Moje víra je dost vybíravá, skoro až ateistická řekla bych, jak to nemá logiku, nemá to u mně šanci. Problém jsou ty bunkry, mimozemské a vesmírné systémy a plán NWO na zničení lidstva, který se teď černoprdelníkům nechce přiznávat, tak radši zkoušej obnovit inkvizici. Je vás málo černoprdelníci - 10 - 20 %









Křesťanství a jeho role v dějinách zločinu na poli mystiky Málo jsem si uvědomovala, jak moc mně nemají křesťani rádi. Protože popírám jejich šílenou víru, kdy přijali že panna porodila svaté dítě, potom ten svatý chodil přes vodu, uzdravoval, převracel stánky, zastával se soucitně zvířat ... v Indii pohoda, v Judeji průser. Načež ho zlí židi dali na kříž, přičemž on s tím podle jejich švihlý víry souhlasil, potom umřel, potom vstal a potom co všem ukázal své rány vstoupil na nebe, přičemž není specifikováno, jakým způsobem. Je však slíbeno, že se vrátí - opět zdůrazňuju není řečeno jak - a židi budou vyvolený. To je základ jejich víry, přičemž to nedává vůbec žádný smysl a mysticky lidskoprávně je to nespravedlivý. Protože každý má v tomto slzavém údolí jeden život a po něm půjde buď do nebe, nebo do pekla a to pozor! Na věčný časy. Jak na tomhle může někdo ujíždět, to vážně nechápu. Já viděla, že Ježíš Kristus byl z vyšších dimenzí přes Galaktickou federaci a že na kříž se rozhodně nehnal. Ovšem vzhledem k situaci a ke svému spiritu pokorně přijal úděl a na ten kříž se dostal. Tam zjistil, že je v průšvihu, protože ... "Otče pročs mě opustil" ... tam vážně visí. Dostal se do stavu multidimenzionálního napojení na vyšší světy a propojení s jinými časoprostory. Tam se dozvěděl, jaká je situace, že se děje něco šílenýho, protože tu řádí vesmírný vir a nelidská infiltrace a že pokud jen tak zemře, bude to mít děsivě kulticky silný vliv na společnost, protože by byl kulticky popravený svatý. A že lidstvo, o které v tom jde, je v tom nevinně. Taky dostal příslib teleportace - pročež Ježíš Kristus řekl, že jim všem odpouští, neb jsou nevědomí, či tak něco a tento počin vstoupil do dějin lidstva. Ta důstojnost a ten velkolepý duch! Prakticky se tím Ježíš Kristus vykoupil ze své situace, aby v tomto vypjatém okamžiku kosmologicky zvrátil tu zvrácenost temnot a tím pádem ho bylo možné odteleportovat, což se stalo a dále v celém dějství vystupovala holografická projekce řízená GF. Která potom vstoupila na nebe. Z celého tohoto příběhu se uchytila hnusná černomagická okultní kryptokatolická židonapojená inkvizice a praxe pronásledování, mučení a zabíjení všech, kdo mají něco s mystikou. Temnotě se to pochopitelně hodilo. A tak byl časem Kristus a jeho poselství naprosto převráceno do shánění shnilých hnát umučených světců, uctívání utýraného na kříži, oslintávání kamínku na prstýnku nějaký reptiliánský církevní zrůdy za časů cholery, deprivující chorály pohlavně zneužívaných dětí a psychotické odmítání všeho, co má logiku a mystický vnitřní smysl, ... , protože ta jejich úchylnost to prostě postrádá. Temná kryptopovaha katolictví a všeobecně křesťanských církví v současnosti naprosto šílí. Poselství Krista je v mystice, napojení na vyšší sféry a v soucitu a mystickém nadhledu. Úplně vidím Krista, jak tu na mne dělá hony. Je tu Galaktická federace. Žádná další holografická show tu už není potřeba.










<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 11.4.2021 > A téma jako nepoužívání vulgarit, korektnost, úslužnost, pokrytectví a prolhanost obecně.
Já jsem sice excentrická a švihlá, ale popisuju to, co se mi reálně stalo. Byla to válka, šlo po mně tvrdě nekompromisně surově NWO pomocí mimozemských parapsychických zbraní, byla jsem napadána zlem, které nese rysy chování trolů NWO. Byli to rozjívený zrůdy, které mne sexuálně, psychicky, citově, ale i fyzicky, na energetické tělesné úrovni napadaly.
Kdybych nepoužívala vulgarity, ten boj bych nezvládla. Zvykla jsem si jít na jádro, nelhat, vidět věci jak jsou, bez obalu, jinak bych zemřela.

Byly to válečné stavy - já byla ve válce o tento svět, rozhodovala jsem o šílených věcech, byla v souladu s živelnými silami, vědomím planety a fenomenálními vesmírnými a kosmickými mocnostmi. Vše, co jsem dělala, jsem musela dělat ve prospěch lidstva, neustále jsem musela vyrovnávat spoustu vlivů a někam jsem musela pustit živelný hněv a ten směr musel být v souladu s kosmickým zákonem.

To, co bylo v souladu s kosmickým zákonem, je NEKOREKTNÍ pro naši současnou společnost oficiálně členy NATO a EU. A oficiálně se přiklánějící k Izraeli.
Nemohu napsat, co chtělo kosmické vědomí, tak zle na tom jsme.
Ale já vím, co se dělo a to něco se událo, bez ohledu, jak moc to je korektní a ne.

Já byla bojovník ve válce. zeptejte se kohokoliv kdo byl ve válce, co si myslí o nepoužívání vulgarit. Moje válka sice nebyla fyzická a hmotná, přesto byla reálná. Jako bojovník jsem musela odhodit všechny civilizační masky, pokud jsem chtěla přežít.

Mně nevadí vulgarity, vadí mi lži a sliz.

Církev jsem viděla jako jasnou integrální součást Globálně - mocenského systému, mnoho reptiliánů neslo v podstatě rysy klasických církevních duchovních. Studené kultické zlo.

V této transformační době se multidimenzionální války jistě zúčastnilo mnoho dalších lidí, vyloženě andělských typů, ti měli jiné úkoly než já. Kdyby ovšem takový andíleček přišel třeba sem a začal zde publikovat, rozsekalo by ho NWO a dovedlo k sebevraždě. Já jako bojovník s mnoha zkušenostmi jsem to zvládla - ovšem moje role byla řeznická. Proto jsem to zvládla odpublikovat i tady.

Jsem bojový andílek. Jiní andílci jsou čistě laskaví a slušní. Snad jednou ti hodní dostanou šanci.
Protože je evidentní, že po příznacích nového věku a prozření jde církev jak slepice po flusu.

Konglomerát církve a násilných zločinců z redakce je tu vidět jak nikdy.
<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 11.4.2021 > A vůbec - proboha co je ten Petr Slováček za úchyla?
Jak věřit někokomu, kdo se ohání Dobrem?! A zároveň dělá hony na "důchodcovského kripla", i když tím myslí čarodějnici mne? "Důchodcovský kripl" byl jenom záminka, ale hlavně - co to je svatouška, když používá vůbec takové slovní spojení -důchodcovský kripl- a pořádá na něj lynčovací hon?

Já ho zahrnula k NWO trolům, protože z tý jeho věty čiší tak samozřejmý zlo - kdo chce lynčovat "důchodcovskýho kripla", tak ať se proboha neohání Dobrem a Ježíšem Kristem, protože ten z něj bleje.

Navíc tady neexistuje žádný absolutní Dobro a Zlo. I když multidimenzionální válka byla i mytologická válka mezi dobrem a zlem, světlem a temnotou, reálně zastoupené Galaktickou federací a Drakoniánsko - iluminátským impériem temnot.
Ale to už jsou reálie a žádný absolutní hodnoty.

Reálie je tady to, že Slováček se ohání "Dobrem", přičemž mu připadá eticky v pořádku dělat lynč na "důchodcovského kripla", nebo inkvizičně pronásledovat čarodějnici jak ve středověku.

Přitom se nám NWO jenom směje do ksichtu, jak dlouho budeme blbí a takovou slizkou ubohost si necháme líbit.
Já si připadám jak v absurdní komedii.
Hlavně nechápu, jak si může někdo s takovou pozicí, která zavazuje k určitému dekoru jednání, ne jen v nepoužívání vulgarit, ale v celkovém jednání, jak si tohle může někdo dovolit, tady dělat inkviziční středověký scény.

Buď se zbláznil, nebo je celá jeho fakulta stejně tak vyšahaná a služka NWO.
<reagovat 
Čtenář - 11.4.2021 > jsi hovao, tečka💩
<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 15.4.2021 >



Když jsem si zpětně prošla šikanozní ataky pod mými díly proti mé osobě, i když je to minulost, obrátil se mi žaludek. Sice byly vymazány všechny mé reakce, které byly napsány "anonymně", ač byly poctivě podepisovány "PřilítliMimozemšťani", ale hnus trolích útoků zločinců z tajných služeb, nebo církve, ve zkratce NWO, ve mně vyvolává nechuť a odpor ještě dnes, přesto, že to již není diskuze, pouze sled nelidských vagabundských útoků bytostí temnot.

Ve veřejném prostoru přetrvává tyranie a šikana všech, kdo mají jiný názor, než ten, který povoluje církev a zločinci NWO.
Ženy jsou pronásledovány mnohonásobně silněji a útoky jsou Xkrát krutější, než na muže. Bez ohledu na proklamované "gentlemanské" chování vůči ženám.
Je to z důvodu, že pokud by ženy dostaly na veřejnosti slovo a měly svoji polovinu rozhodovací moci, skrze svoji roli strážkyně života by s touto antilidskou cháskou rychle zatočily.

Zřejmě se budou tyto útoky proti ženám, které říkají věci, které se nelíbí zločincům podporujícím nadnárodní korporace a kryptotajné spolky napojené na mimozemšťany nepřátelské lidstvu, technologie poškozující přírodu (5G), budou stupňovat. Zřejmě až když se bude vycapeným chlápkům, kteří jsou na tyranii žen zvyklí jako na normálku a jsou zvyklí si z toho dělat legrácky, přičemž by sami nevydrželi ani čtvrtinu těchto útoků, až se bude i těmto chlapákům obracet žaludek z násilí proti ženám na internetu, možná teprve tehdy se začne něco dít.

NWO zločinci a církev kryptozrůd nemá již šanci doopravdy zničit lidstvo, ovšem proměna společnosti se nestane sama od sebe, protože lidi jsou apatičtí.

Musí se najít bojovníci proti tomuto svinstvu, resp. spíše bojovnice, protože ženy jsou schopné vydržet více, než muži, jsou na znevýhodňování a tyranii zvyklé tisíce let a navíc jejich nárok na obrození je mnohonásobně silnější, než u mužů.

V ženách je budoucnost a naděje, že se věci změní.

I z toho důvodu, že ženy jsou na spirituální světy přirozeněji napojené, než muži a kvůli misogynní antikultiře, která tu převládala tisíce let, jsou zvyklé být myšlením vždy v undergroundu.

Je nemyslitelné, aby amorálnost nějakých nelidských zločineckých zrůd z tajných služeb a církve, jejich prolhanost a pokrytectví, nadále devastovaly společnost a přírodu.
Je nesnesitelné, aby se např. nadále tvrdilo, že mikrovlnné 5G sítě nemají vliv na hromadné vymírání hmyzu. Už z logiky věci vyplývá, že to je nesmysl, přesto této lži věří spousta lidí.


<reagovat 
Čtenář - 16.4.2021 > VOKAŽ NÁM CECÍKY, NIC JINÉHO NÁS NEZAJÍMÁ👽💀👽💀
<reagovat 
Čtenář - 16.4.2021 > ty si sice myslíš že už jsi mrtvá na spodek, ale já tě ubezpečuju, že bys ještě prcala jak princezna jak Šeherezáda
<reagovat 
Čtenář - 17.4.2021 > pověz nám ty ropucho, už jsi měla kokota v hubě nebo jen kecáš? My v Litovli bychom ti vystříkali tu macochu!
<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 11.4.2021 > "Čtenář - 8.4. > Je možné si představit, že by si zastupci vysoké inteligence z Kosmu dobrovolně vibrali za našeho zástupce na kontakty takový nesnášenlivý zdejší individuum, co by nám tam nejspíše udělalo vysoce pochybnou pověst?!

Peslov (Nový) - 10.4. > čtenář> Samozřejmě máš pravdu, čtenáři, např. i pouhý jeden použitý vulgarismus ruší někdy celou i velmi obsáhlou další práci -nebo, přinejmenším, značně degraduje její použitelnost
Stěží by si tedy síly, stojící na straně Dobra, k propagaci "svých" záležitostí vybraly takto nenávistnou a nesnášenlivou osobu, páchající kolem sebe zlo

A jinak -já mohu snést urážky své osoby, rozhodně nemohu ale snášet urážky osoby Krista Ježíše, a jeho nástroje -tedy křesťanské církve, kterou zde na planetě Zemi osobně založil"

<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 11.4.2021 > PřilítliMimozemšťani> Že se nestydíš.
Ježíš Kristus nic nezaložil, ten nestihl říct to, co chtěl, protože ho dali na kříž žiďáci.
Pak se Římskému impériu křesťanství hodilo, Globálně - mocenský systém si nahodil tu vaši zrůdnost křesťanství, aby potíral šamanskou pohanskou duchovnost, přirozenou spiritualitu, spojení s vyššími dimenzemi.
Neustále po tom, tyhle špinavý křesťanský kurvy šly, zabíjeli lidi v inkvizičních procesech.
Církev je nástroj Globálně - mocenského systému.

Že jsem nesnášenlivá?
Když tady na mně neustále jenom někdo útočí?
Udává mně?

Já jsem popsala svůj příběh, zažila jsem válku, v bojové linii nemám čas na nějaký nepoužívání vulgarismů.

Vy jste NWO, křesťansko - židovský zrůdy.
Ano, vybíjela jsem podzemí plný iluminátů a satanistů, plánovala hurikány proti USA, bylo potřeba oslabit ilumináty a jejich stěžejní státy.

Já kolem sebe nepáchám zlo - to děláte vy vy zrůdy.

Křesťanství končí, protože je nástroj zla.

Ježíš Kristus křesťanství nezaložil, lžeš.
Ježíš zabili židi dřív, než stihl cokoliv udělat.
Dodnes vy úchylové oslavujete jeho vraždu, když máte v kostelech jeho mrtvolu na kříži.
Nemáte právo nesutále někoho terorizovat a šikanovat, napadat, vytáčet, udávat a pak mně odsuzovat jako nesnášenlivou osobu, já na vás milá nebudu vy zrůdy NWO.

Že tě držka nebolí, ty zkurvenej černoprdelníku.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 11.4.2021 > PřilítliMimozemšťani> Já že urážím Ježíše Krista, to snad není možný, kde jako?
Já urážím církev, ne Krista.

Ne každej je doufám křesťan a teď ses Peslove ukázal, co jsi za inkviziční kurvu.


Tohle jsi tu psal X týdnů:
"!!!!!!!!!
"Proč se tu necháte terorizovat od toho důchodcovského kripla z Ořechovky, Totemáci? -Má prý
65 -ale rozum tak tak na 12. A zhoršuje se to Čtenář - 14.1. > čtenář> Kdo s tím chcete něco udělat,
napište návrhy na slovacek.petricek@gmail.com. Petr S." !!!!
!!!


Takže to byl od tebe prostě falešný úskok, protože prakticky jdeš po mně - po čarodějnici, která se baví s mimozemšťanama a nenávidí církev a teprve teď tedy děláš nábor na hon mé osoby otevřeně.

To je TAK UBOHÝ!!!

Ale jo, jestli si myslíš, že existuje tolik hloupých křesťanů v téhle zemi a že je vůbec možné tohle zažalovat, tak si tady dál dělej ostudu.

Jsem přesvědčená, že ty jsi ten trol, který mně tu terorizoval, prostě jsi ubožák a zrůda NWO
<reagovat 
 Čtenář - 11.4.2021 > PřilítliMimozemšťani> kundo, a proc teda urazis umelce kterymu nesahas ani po podrazku? jsi pica
<reagovat 
 Čtenář - 11.4.2021 > PřilítliMimozemšťani> kundo, a proc teda urazis umelce kterymu nesahas ani po podrazku? jsi pica
<reagovat 
 Čtenář - 17.4.2021 > PřilítliMimozemšťani> ty jsi žiďáček prosťáček ty rudá mašino!
<reagovat 
 Čtenář - 17.4.2021 > PřilítliMimozemšťani> ty jsi žiďáček prosťáček ty rudá mašino!
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 11.4.2021 > čtenář> 


Já tu urazila 2 umělce
Zenaddricha E. v reakci na jeho magda provokaci 8.3. a že nevěděl o magde ať si jde vykládat někomu jinýmu, než mně

Toono, protože je podle mně anonymní trol a v reakci na jeho lampion provokaci s jeho drakoniánským ksichtem

To je všechno.

Vše ostatní je dílo anonymního NWO bordelu
a pokud se jedná o kohosi, kdo vystupuje pod pseudonymem analfagot, f.f.julian a X dalších identit, tak nevím, jaké urážky jsem se dopustila na uměleckém díle, ale na osobě se toho dá urazit hodně.
Jsem ovšem přesvědčená, že tato hrubá šílená osoba byla dohnána ke svému šílenství a extrémním reakcím anonymními troly NWO a odmítám být s nimi zaměňována.

<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 16.4.2021 >



Není nad to, když vyjde nová zpráva pro veřejnost o UFO a pod tím se semele diskuze.

https://www.seznamzpravy.cz/diskuze/pentagon-potvrdil-pravost-novych-zaberu-ufo-pochazeji-od-namornictva-150467

Jsou tam všechny možné názory - nejen známý boj o lidstvo, planetu a jeho vědomí, který je naprosto čitelný z totemu,
tzn. ženská říká že existuje galaktické společenství a že to co se tu děje na planetě, je za hranicí únosnosti kosmického zákona a proti ní zlý omezenec trol NWO s "ber prášky, nezapomeň na návštěvu chocholouška" - ale také se tam vyskytuje názor, že sem jdou mimozemšťani udělat pořádek a že je budeme hezky poslouchat, případně náboženský fanatici s "je to SATAN !!!!", až po hádky že UFO ještě neznamená mimozemšťani.
Hezký.

Ta paní, co tam vystupuje s galaktickým společenstvím má buď vlastní telepatické spojení, nebo to odněkud přečetla. Každopádně říká cca to co vidím i já. Další paní si myslí, že nás sem jdou řídit. Já mám vlastní příjem, tak vím, že rozhodně není zájem Galaktické federace, abychom je poslouchali a že za nás mezi námi budou dělat pořádek.
Ale je jejich zájem, aby nám došlo, že jsou tady a že potřebujeme pomoct, přijmout tu pomoc, dát GF povolenku vymlátit temnou infiltraci mezi lidstvem a ŠMAHEM zarazit 5G, i kdybychom měli začít znovu používat pevnou linku a paměť. A ty "vědce", co sloužili Globálně mocenskému systému, hnát k odpovědnosti.

To dá rozum!
Galaktická federace a přilehlé vesmírné a kosmické inteligence a spirity se tu na této planetě neangažují v této době čistě KVULI lidstvu. Na této planetě hrozilo, že se tady vesmírný vir rozmůže a jak otřesně odporná folikula ohavnosti bouchne a TEMNOTOU zahltí nejen tuto galaxii, ale i vesmír. Prostě jako kdyby měl vesmír infekční chorobu a ten vir se usídlil zrovna tady a proto se tu seběhly bílé krvinky nejen z Galaxie, ale i našeho vesmíru. A nakonec i z kosmu samotného, kde je vesmírů mnoho.
Lidstvo tu přitom JE. Podmínkou pro tuto misi nebylo MILOVAT lidstvo, ale pracovat v jeho prospěch. Kdyby to podmínka byla, půlka mise se nemohla přihlásit.
Nicméně, dopadlo to úžasně - zničili jsme ten vir a s tím i jeho produkt NWO. NWO zřícené na 3D řádí.

Teď začíná jít konečně o lidstvo a jeho budoucnost, ve smyslu - jupí, lidstvo bude na 100% (vyhrála Galaktická federace), nicméně jestli má někdo představu, že nám teď budou vládnout, ne, ne, tak to prostě není.
Opravdu byste ve volném čase své galaktické existence jen tak dělali pořádek na nějaký planetě a hráli si na bohy???
Proč? Co byste z toho měli kromě dřiny a spirituálních závazků?

Kdyby nebylo na této planetě 5G a riziko kolapsu zdravého prostředí ekosystému a parta nadšenců do UFO a jaderné zbraně, mohla by se Galaktická federace zpakovat a odlétnout. Jenže nemůžou.


5G je síť, která se rozpíná kolem naší planety přes všelijaké družice a která umožňuje všem těm mozkově i tělesně zlenivělým bytostem lidského druhu ve vyspělém světě datlovat ve svých chytrých telefonech.
5G síť se zakládá na mikrovlnném záření.

"Mikrovlny
Související informace naleznete také v článku Mikrovlny.

Mikrovlny o frekvencích 3–300 GHz dělíme na SHF (3–30 GHz) a EHF (30–300 GHz). Mikrovlny jsou absorbovány molekulami tekutin, jež mají dipólový moment, zvláště vody; toho se využívá k ohřívání v mikrovlnné troubě. Mikrovlny se rovněž využívají pro bezdrátovou komunikaci zvanou Wi-Fi a pro vysílání satelitní televize. "

"Kmitočtová pásma pro 5G NR jsou rozdělena na dva rozsahy frekvencí. Prvním je Frequency Range 1 (FR1)[1] s frekvencemi do 6 GHz, z nichž část je již používána předchozími systémy mobilních telefonů, a byla rozšířena o další uvolňované části spektra o kmitočtech 410 MHz až 7125 MHz. Druhým je Frequency Range 2 (FR2)[2] zahrnující kmitočty od 24,25 GHz do 52,6 GHz. Signály s kmitočty v tomto pásmu patřícím do pásma EHF (milimetrových vln) mají kratší dosah, ale vyšší dostupnou šířku pásma než v FR1"




Normální rozum člověka, který zná mikrovlnku a ví, že to ZDRAVÉ NENÍ, by měl zpozornět, když se tahle prasárna rozkládá kolem celé planety. Taky jste si všimli, jak ubyli ptáčkové a hmyz?
Já jsem vyrůstala v 80. a 90. letetch, kdy se běžně ještě vyhlašovaly smogové prázdniny a kdy byl vzduch běžně žlutý. Přesto byly louky narvané včelami a motýly a vrabce jsme museli odhánět, aby se slepice nažraly.
Dnes? Když člověk vidí včelu, nebo motýla, případně vrabce, propadá nostalgickému dojetí.

Co se asi od té doby tak diametrálně změnilo?
Ano, opravdu, může za to mikrovlnné záření, které nám umožňuje bezdrátově sdílet nesmysly na facebooku a jiných idiotských sociálních sítích.

Jasně, vždyť na co potřebujem včely a ptáky, že jo, hlavně že můžete datlovat.

A nebo je to tím, že jsou lidi hezky navyklí věřit tě vědcům a ty kurvy jsou se svými exaktními výsledky podplatný a pracují pro NWO a spoléhají na debilizaci a masírku "věřte odborníkům"?
Až jednou chytíme ty kurvy co to zavinily a necháme je roztrhat koňma, už může být pozdě.

Jde o to, jak lidi jsou a nejsou stupidní.
Když věří, že jsou v galaxii sami a nebo věří, že jsou schopní se s Arnoldem Schwarzenegrem ubránit s americkými hochy invazi z vesmíru, není jim pomoci.
Když věří, že mikrovlnné záření neškodí zdraví , je to dost podobný.

Tak by snad mohl zabrat ten efekt, že přiletí, ukážou se, oficiálně se zkontaktují s lidstvem a pak chytíme ty kurvy satanistický a taky ty poplatný vědce.
Pokud se ale lidstvo neprobere z letargie, mohou nastat velké komplikace.
Galaktická federace za nás nebude dělat nic, protože by se ze sebe už dělali kretény, vzhledem k povšechnému přijetí.
Lidi se musí probrat a začít spolupracovat aktivně.



<reagovat 
 Čtenář - 17.4.2021 > PřilítliMimozemšťani> Jako kdo určuje podle tebe normalitu rozumu??? Debil, jako jsi ty???
Normální je odpovědět, když se tě někdo ptá, to ty neděláš BOHUŇO, takže budeš nejspíš retardovanej dement z diagnosťáku!
Nikdo ty píčoviny od tebe nečte-dokonce jsi se tu několikrát vyjadřovala, jako že končíš, tak to dodrž, ty normální ZRŮDO, OTYLÁ BOHUŇO ze Slovače!
<reagovat 
 Čtenář - 17.4.2021 > PřilítliMimozemšťani> Ahoj, úbytek hmyzu a ptáků (jde to ruku v ruce a křídlo v křídle) jsem zaznamenal taky, ale nejsem si jist, že jde o důsledek mikrovln. Stačí přestat zběsile kosit, nechat vykvést plevel a na travnaté plochy se zase bleskově vrací život. Za hmyzem potom přiletí i víc hladových zobáků.

Přírodu huntuje spíš malý člověk uctívající boha měšťácké estetiky.
<reagovat 
 Čtenář - 17.4.2021 > čtenář> Děti, prozradím to, co si tu myslí každej! Tahle Bohuňa je nemocná, ale ona za to nemóže! Když denně vykouří nejmíň 30 čůráků, tak to má jako PCR, strkaj jí to až do mozku, rozumíš?!
Takhle to je! A teď si vem, že jí do tý kebule tečou sračky od cikánů, maďarů, ukrajinců, prostě od veškerý verbeže a to potom kunda musí utéct do říše snů a transdimenzí! Ona je vlastně ta Bohuňa chudák a potřebuje politovat!
A úplně nejhorší jsou štětky, který sice kouří za víkend 100 kokotů, ale vlastně blafat vůbec neumí! A to je tenhle případ!
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 17.4.2021 > čtenář> 



"Ahoj, úbytek hmyzu a ptáků (jde to ruku v ruce a křídlo v křídle) jsem zaznamenal taky, ale nejsem si jist, že jde o důsledek mikrovln. Stačí přestat zběsile kosit, nechat vykvést plevel a na travnaté plochy se zase bleskově vrací život. Za hmyzem potom přiletí i víc hladových zobáků.

Přírodu huntuje spíš malý člověk uctívající boha měšťácké estetiky. "



S tím nesouhlasím, faktory, které se změnily např. v mém prostředí nejvíce, je jednoznačně nasazení mobilní a wifi bezdrátové technologie. V okruhu 5 km od mého bydliště se nic zásadního nezměnilo, sousedi, způsob sečení, vše pořád stejné. Maximálně ubyli včelaři, ale to nemá vliv na vrabce.
Ubyl hmyz, ti vrabci jsou vyloženě křiklavý příklad, protože existuje pořekadlo, "stěhuje se jak vrabci z čech", ve smyslu, že to není možné.
Naopak, co se týká běžné toxicity prostředí a sečení porostů, tak toxicita ubyla, protože průmyslové provozy byly zavřeny, nebo ekologicky pozvednuty a o okolní prostředí se přestal starat stát po revoluci, takže volná bujná příroda měla pré.

Jediné, co se změnilo, bylo nasazení 2G - 5G mobilních technologií.
Za 20 let tohoto působení mikrovlnných technologií začínáme škrtat o ekologickou havárii, celoplošnou a pokud s tím nic neuděláme, nenávratnou.
Tento problém je zamlčován, bagatelizován, protože v tom funguje lobby mobilních operátorů + je to nástroj debilizace NWO vůči lidem.

Je to největší zločin proti lidstvu a planetě, který se kdy uskutečnil a doufám, že jednou poteče krev těch, co to zavinili.
K tomu je potřeba Galaktická federace, abychom se mohli nadechnout - protože lobby je extrémně silné a není v našich lidských silách bez pomocí mimozemšťanů tento zločin zastavit.

Už mně nebaví, jak pořád někdo lže a dělá že nechápe.
Mikrovlnný vlny jsou zdravý? Aha, my jsme se ve škole učili něco jinýho.


<reagovat 
 Čtenář - 17.4.2021 > čtenář> tohle je logika, tohle dává smysl
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 17.4.2021 > čtenář> 


" Děti, prozradím to, co si tu myslí každej! Tahle Bohuňa je nemocná, ale ona za to nemóže! Když denně vykouří nejmíň 30 čůráků, tak to má jako PCR, strkaj jí to až do mozku, rozumíš?!
Takhle to je! A teď si vem, že jí do tý kebule tečou sračky od cikánů, maďarů, ukrajinců, prostě od veškerý verbeže a to potom kunda musí utéct do říše snů a transdimenzí! Ona je vlastně ta Bohuňa chudák a potřebuje politovat!
A úplně nejhorší jsou štětky, který sice kouří za víkend 100 kokotů, ale vlastně blafat vůbec neumí! A to je tenhle případ!"



Fakt nechápu, jak tady ten rozhořčený dav mohl zaměnit tebe - kripla z ořechovky - a mne - přilítli mimozemšťani.

To snad ani není možný, prostě lžou a jsou NWO.
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 17.4.2021 > PřilítliMimozemšťani> 


Další faktory, které se samozřejmě projevily, jsou změny klimatu a neobvyklé počasí v minulých letetch s dlouhými suchými vedry. Ale i tak by to nestačilo na tak prudký úbytek drobných živočichů.

Normy elektromagnetického smogu byly X krát navýšeny, se zdravím lidské populace se žongluje, jak se nadnárodním korporátům hodí.
Ale absolutně vůbec se nepočítá s vlivem na zdraví přírody, fauny a flory. Přičemž na tomto koloběhu žviota přírody jsme bezprostředně závislí a TOTÁLNĚ SE NA TO SERE !!!!

Jsou prokázány úmrtí rostlin vedle wifi vysílačů, poblíž velkých vysílačů se nedrží běžný život.
Mikrovlnné záření zdravé není, to ví každý.
Argumentuje se tím, že slabé záření tohoto druhu nemá vliv na lidské tělo. Ale na mnohonásobně menší organismus, který je bezprostředně závislý na elektromagnetickém prostředí, protože je ve vzduchu, to vliv má a enormní a okamžitě viditelný.
Za 20 let se tomuto záření podařilo vybít až 60 - 80% života ve vzduchu. Jak já to vidím ve svém prostředí. Uchytily se větší formy hmyzu a ptáků a je jich méně.
To je prostě práh ekologický katastrofy.

Že za to URČITĚ nemůže mikrovlnná bezdrátová technologie přenosu dat, v současnosti puštěná naplno přes 5G, je LEŽ.
A hájit si to budou datlovači a ti co z nich žijou.

Do 2 let snad přistanou alieni a věc se začne hýbat.
Podle stupně idiocie lidstva se jim ta technologie buď sebere a zničí, nebo si to lidstvo za pomocí alienů předělá na něco zdraví nepoškozujícího.


<reagovat 
 Čtenář - 17.4.2021 > PřilítliMimozemšťani> podle tvé úrovně inteligence, Bohuno, prcáš kozla na vořechovce! alieni jsou tady a schovývaj se v tvý chlupatý tlustý prdeli, říkali, že jestli je celej tento svět tak zahovněnej a tak strašně smrdí, jako tváchalupa, tak že radši potáhnou dál!
Tak si tu špinavou dírujdi konečně umejt, třeba do řeky a vypláchni si prdel masoxem, ten tě protáhne a budeš zase srát jako za mlada! pak si můžeš zaprcat z egilem, třeba tě zas neodmítne!
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 17.4.2021 > čtenář> 


Já fakt nevím, co jsi za zrůdičku, řádily tady zrůdy z NWO, podporované redakcí, tak jsi vedle nich vypadal až nevinně i s tou kanální stokou, kterou v sobě neseš.
Já viděla zlo především v těch trolech, rozzuřený dav tebe považoval za to co jsi - kanální stoka + na tebe vztahoval i zlo anonymních NWO trolích zrůd.
Nakonec bylo podáno trestní oznámení na mně, což se sice nenaplní, ale na blití to je, protože mně - ženskou co píše o alienech a do které to napálilo NWO psychotropními zbraněmi si spletli s tebou - kanální stokou zrůdičkou juliánem, kriplem z ořechovky.

Je to neuvěřitelný vývoj, zlo a zlo.

Tady je jenom zlo, nic jiného na tomto serveru neběhá a neprojevuje se, jen zlo.
Snad se jednou zadaří, aby se tento server zbavil jak tebe - kanální zrůdičky, tak těch trolů NWO.

<reagovat 
PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 18.4.2021 >



Zločin mikrovlnných bezdrátových technologií je záležitost, která se velice brzy objeví a bude zřetelná.
Bohužel máme extrémně málo času. Neustálé narušování přirozeného elektromagnetického prostředí mikrovlnným zářením povede k ještě razantnějšímu úbytku hmyzu, drobného ptactva a jiných drobných živočichů, narušení přirozeného toku biofauny, následně k nedostatku základních potravin, následně k válkám, následně k brutálnímu zkrouhnutí lidstva.
Nehledě na to, že to neustále narušuje nervovou soustavu a vyčerpává organismus, který je pak náchylnější k nemocem.

Záměr NWO - nelidské zrůdnosti, produkt vesmírného viru. Když je něco vesmírný vir, tak to znamená infekci - zlo. Ničí celé galaxie a planetární systémy, nějaká lidská rasa na jedné planetě pro tuhle vesmírnou infekci NWO nic neznamená. To nejsou lidi.

Je načase si přestat lhát. Prostě jsme byli v pěkný rejži a nevěděli jsme o tom.
A tak zástupy lidí věří odborníkům - temným infiltracím - že 5G je bezpečný a bude ti s tim supr.
To nejsou lidi, co to říkají.
Pozor, mikrovlnné záření škodí zdraví. Ale než to definitivně poškodí zdraví tlustokožce, vymlátí to vzduch od života.
A až si toho tlustokožec všimne, že mu to škodí, už bude pozdě.

Bez alienů z Galaktické federace ty rozjetý korporátní zrůdy, kterým chytré telefony a davy vypatlanců, co v tom datlují, vyhovují, bohužel nezastavíme.
Tak já moc moc doufám, že se do 2 let podaří, aby tu přistáli a s lidstvem s tímhle svinstvem zatočili.
Víc jak ty 2 roky stejně asi nemáme, na rozhodnutí.
Pokud se něco nezmění, prohráli jsme, vyhrálo NWO a stáhne lidstvo do sraček temných existencí, bez přírody a lásky.
A lidstvo přestane existovat.

Co pak bude platný zabíjení prolhaných vědců, co pracovali pro NWO?
Přírodu to nevrátí, životy taky ne.

Doufám, že všeobecná populace je na tom s alienama lépe, než populace tady na totemu a že tolik idiotů jako tady už nikde jinde není, to by mohlo pomoci a plán na otočení správným směrem by mohl vyjít.

Třeba ty vaši vycapený haranti, kterým prodatlováváte život a celou budoucnost, mají ještě šanci.
Já bych si do takhle rozvráceného světa nedovolila přivést dítě. I to je záměr NWO - nechat namnožit debily a pak je zkrouhnout.
Je to přesně takové zlo, protože je to produkt vesmírného viru. Vesmírné infekce, která ničí galaxie. Toho času sice mrtvá, ale NWO, produkt toho svinstva, je stále ve 3D realitě a setrvačnost datlovacího stáda obrovská.
A přitom, čas kvapí.




<reagovat 
j.f.julian (Stálý) - 19.4.2021 > https://youtu.be/aqyMZjk1viY
<reagovat 
mrdejhrděaletvrdě (Občasný) - 21.4.2021 > https://fb.watch/4-JOX1Iqq2/
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 21.4.2021 > mrdejhrděaletvrdě> 


Video, ve kterým nějaká trapná Máňa říká, že je tu soudný den a že je víc požárů a povodní a divných změn v počasí a že to URČITĚ znamená nevyhnutelné kataklizma jednou za 12.000 let.

NWO agitka, v rozhoupaném časoprostoru za použití parapsychických zbraní chtěli lidstvo navést do kataklizma, protože síla lidského vědomí je v mimozemských a vesmírných systémech hybná síla a fatalita vize kataklizma mohla přimět kolektivní lidské vědomí, aby se přesně touto cestou vydalo.

To chtělo NWO - vesmírný vir.
Navodit ten fatální pocit konce.
Který je iluze.

Tu válku přesně o tuto věc se podařilo naštěstí stočit správným směrem. Vyhrála Galaktická federace, v současnosti hlídá lidstvo, žádné kataklizma s velkou pravděpodobností nenastane.
Nevylučuje to ovšem další neobvyklé jevy, protože klima rozhoupané ještě je, tak jako časoprostor a stabilizujeme se do nové vyšší dimenze.

To obnáší scénář kontaktu Galaktické federace s lidstvem, odtajnění prasáren NWO a pochytání NWO a jeho odstranění.

<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 21.4.2021 > mrdejhrděaletvrdě> 

Milý anonymní mengele trole NWO z redakce.
Ty jsi se pokusil naimitovat analfagota, juliana atd., ale stejně z toho vylezlo, že jsi opět mengele anonym.
Trol, který nemá limity ve své etice.

Jak si to jako představujete hoši z NWO?
Že tady budete dělat prasárny, z veřejného prostoru dělat dobytčák, napadat uživatele a když se uživatel umí bránit, povoláte NWO církev Slováčka, aby vyhrožoval udáním?

A sem mi budeš cpát nějakou sprostou biblickou zpráchnivělou iluminátskou naváděčku na fatální pocity nevyhnutelnosti kataklizmatu, zajímavý, že jako další video následuje očičko dračička.

Jděte už do hajzlu, přestaňte tady prasit veřejný prostor.

Že nechcete covid, O.K, velké téma pro zapírání NWO.

Že jste NWO je vidět, jak metrový hovno přes ulici.


<reagovat 
Čtenář - 21.4.2021 > Jakto, že taková nelidská zrůda, jako Slováček, zastává roli nějakýho PhDr.? To je na prostřelení hlavy,
Já už mám takových zmrdů, který škodí společnosti úplně po krk.

Fakt jsem kousek od toho koupit si bouchačku, vzít spravedlivost do svých rukou a jít někoho zastřelit.

-Tak za toto (vyhrážka vraždou) už je 8-10 rokov natvrdo, s nariadenou psychiatrickou ochrannou liečbou. Bež sa radšej liečiť dobrovoľne, tie vyšinutá ľudská stvora, šialená kreatúra "Magda", a už neškoď dobrým ľuďom, a celému tomuto svetu
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 21.4.2021 > čtenář> 


Jednou se půjdeš léčit ty ty chcípáku.

Já už vás mám úplně na doraz plný zuby.

JA TY ALIENY MÁM VYFOCENÝ.

Když mám něco vyfocený zmrde, tak to není halucinace.
Už mně neserte s tím, že já se mám jít léčit.

Ty, když věříš takovým kundovinám o Bibli a Ježíškovi, zasloužíš přes držku, když někoho jinýho, kdo má logickou víru, ženeš do blázince.

Až přistanou alieni, doufám že tam skončíš ty, v blázinci, ty chcípáckej křesťanskej fanatiku zasranej.









Vy si myslíte, křesťanský zrůdičky, že stačí tolerovat a pdoporovat mengele trola, který se tady houpe na stropě, imituje jiné identity, dělá totální zlo, napadá aktivní uživatele, provokuje, mystifikuje a prostě tento veřejný prostor naprosto rozkládá a v pořádku je pronásledovat mně - ženskou, co říká něco, co se vaší debilní křesťánkovský víře nelíbí. A neustále mne napadáte s tím debilním Slováčkem. Já se pustím do bitky se zrůdou a přileze Slováček, aby začal rubat do mně a podporovat tím tu NWO vycapenou zrůdu. Neustále se naprosto trapně pokoušíte na mně něco najít. Jako teď tohle. Ty kreténe, ta formulace je úplně jasná - varování, že už těžce přeháníte svoji šikanu. Je to varování a výpověď o psychickém stavu z vašeho jednání, které je vedeno jen a jen ubohostí a příslušností k temnotám. 8 - 10 let kolikrát nedostanou vrazi. Co to tady na mně pořád zkoušíš ty chcípáku? Spíš ty zasloužíš jít do blázince a hned, když si myslíš , že za tuhle větu může někdo dostat 10 let. Prostě máte debilní víru a jste omezenci. Až přiletí alieni, tak vám doufám dojde, že jste prohráli a nikoho už takhle tyranizovat a pronásledovat nemůžete. Začněte si zvykat hošánci úzkostliví, že na nikoho nemáte právo si neustále dovolovat. A že máte pocit, že patřím do blázince? A co si kurva má člověk myslet o někom, kdo věří, že z nebes sestoupí Ježíšek (ne alieni) a že potírání a šikanu čarodějnic dělají "dobří lidé"? TY patříš do blázince, vždyť jseš totální nebezpečněj magor.








Prosimtě ty idiote. Přestaňte se do mně srát i s celým Slováčkem, vy zrůdy NWO. Co je jako podle tebe ten hajzl "mrdejhrděaletvrdě" alias "mengele" ? Hodnej kluk nebo co? Proč nejdete po něm, po svini, která tady rozkládá všechno. Provokujete tady vy svině, a to co jsem napsala, je varování, že už vás mám plný zuby. A je to varování, nikoliv přímá výhrůžka. To co tady dělá ten mengele je ZLO a VÁM to vy krysy NWO nevadí? Co jste vy křesťanský svině zač???? Co ty si to vůbec vy kurvy dovolujete? Tak prznění veřejnýho prostoru zprzněným pornem, mystifikacema a esesáckou šikanou, to je podle vás v pohodě? Já s tím bojuju a jediný, co vás vy svině zajímá, je dostat mně za mříže chcípáci NWO. Jste na blití a upřímně doufám, že normální lidi to vidí. Vy jste sbírka nějakých křesťanských fanatiků, ale pro takový mrdky jsem to nepsala. Bojovala jsem s mengele anonymem, který vám zmrdům, nevadí, protože jste zlo. Fanatický křesťanský zmrdi.
<reagovat 
 čtenář D. - 23.4.2021 > PřilítliMimozemšťani> Já jsem Dan, a ne Slováček
A bavit se s někým, kdo bezdůvodně uráží a útočí, se nehodlám
<reagovat 
 čtenář D. - 23.4.2021 > PřilítliMimozemšťani> Já jsem Dan, a ne Slováček
A bavit se s někým, kdo bezdůvodně uráží a útočí, se nehodlám
<reagovat 
 čtenář D. - 23.4.2021 > PřilítliMimozemšťani> Já jsem Dan, a ne Slováček
A bavit se s někým, kdo bezdůvodně uráží a útočí, se nehodlám
<reagovat 
čtenář Dan - 23.4.2021 > Slováčka jsi odsud patrně vyštvala stejně jako Zeandricha
<reagovat 
 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.4.2021 > čtenář> 


DÍKY BOHU !!!
To je mý přání, nenávidím křesťany a udavače a když je to v jednom, tak se toho jedině zbavit!
<reagovat 
Čtenář - 29.4.2021 > Křišťálové děti jsou přirozeně optimistické, laskavé, empatické a soucitné. V jejich přítomnosti bývá druhým příjemně.

Cela Magda.
<reagovat 
 Čtenář - 29.4.2021 > čtenář> 


To víš žejo, vyhráli jsme válku proti pekelným mocnostem - že se tobě, pekelné mocnosti ty zasranej bastarde v mé přítomnosti nelíbí, je jen a jen potvrzení pravdy.
Jsem slušný dobrý člověk, všichni říkaj, že jsem andílek a hodná, kdo mně zná.
Ale proti takovým mrdkám bez etiky, od temných, jako jsi ty, tam jsem zabiják a warrior.
Přeju ti smrt ty bastarde, co nejdřív.

<reagovat 
Čtenář - 29.4.2021 > Takze magda je v realu mala zakriknuta kuzelka cinici maximum pro lasku blizniho i bozi. Kumulovanou frustraci ventiluje provolavanim vykriku klubu plastovych pistolek na totemu. To je asi prekvapeni :)))
<reagovat 
Čtenář - 29.4.2021 > Hlavne tu ageisticky a jinak terorizuje relativne nevinne duchodce. Na starecky si vzdycky troufaji jen uplne lidske zasery. A tenhle jen na webu. Proste magot magda.
<reagovat 
 Čtenář - 29.4.2021 > čtenář> 

Ty úchyle zasranej.
Váš teror nemá obdoby.
Já nejsem žádná magda, ty úchyle, kterej se vydáváš za koho tě napadne.
Ty jsi zrůda, kterej terorizuje a rozkládá tenhle server.
Dostat tě do rukou, zabiju tě.
Mám vás už dost vy mrdky.

Jste sexistický misogynní zmrdi a přeju si vaši smrt a konec vaší temný éry.

Ano, v životě jsem se vždycky chovala slušně a o NWO, který mi ničilo život bez mého vědomí, jsem nevěděla.

Je načase, abyste vypadli z tohoto světa a nechali tu žít nás - kuželky nevinný, který se chtějí chovat slušně, na rozdíl od vás, pekelníci, bez etiky, bez hranic.

Jednou se vydáváš za mně, jednou za Zeanddricha, jednou za juliána.
A ještě máš tu drzost, ukazovat ty úchyle jako na viníka na mně?
I s těma chcípákama od církve, už zavřete držky a chcípněte.

My, slušný lidi, který máme doopravdy duši, chceme nový věk a tam takový odpad jako vy nepatří.
Chcípněte už. I s vaší prapodivnou pokryteckou morálkou a podivnými etickými zásadami.

<reagovat 
Čtenář - 29.4.2021 > magdi, tenhle server rozesiras ty. nadavas vsem, od toona, pres zeandricha, dana, slovacka az po slovenskeho bratra. vesmes bezduvodne. obcas to prolozis nenavistnymi vypady proti julovi nebohemu. zas od toho je to server. ale nevin nevinne, kteri tu nebyli mesic, po ktery tu prskas jak blbe narazena pipa na vsechny strany. a nepohorsuj se nad nicim. rada se poslouchas, rada si stezujes, rada se litujes, rada nadavas. jinak bys to nedelala. zase za mesic prijdu. jak tva menstruace. a jestli zjistim, ze celou tu dobu dal bezduvodne ublizujes nevinnym lidem, zdrbu te. jak malou. polepsi se.
<reagovat 
 Čtenář - 29.4.2021 > čtenář> 


Víš co?
Ty jsi NWO, jsi zrůda.
2/3 lidí vám ten teror žerou a nevidí. Protože jsou slepí.
Neustále jsem tu napadána.
Tak doufám, že se všichni, i svašima ovcema 2/3 lidstva necháte oočkovat a bude od vás pokoj.

Tohle je nesmiřitelný boj.
Rozjeli jste tady nejdřív teror, který slepci nevidí a pak inkvizici na férovku.
Pokud neumřete, vybijete kristovský lidstvo a tahle planeta zemře.
Tak doufám, že mi alieni nelžou.
Když je mám vyfocený, jsou realita.
Běžte vy temný zrůdy už z tohoto světa pryč.
Válku proti otevřeným branám pekla jsme vyhráli, bylo by nelogický, kdyby se tady nakonec stejně usadilo NWO a jejich otroci.

Skutečný lidi, kterých je 1/3, to musí vidět, tu vaši amorálnost a teror a musí vidět, že se JEN bráním.
Kdo to nevidí, tomu není pomoci a musí opustit tento svět, protože už se tady mystici a zrůdy pohromadě držet nemůžou.



<reagovat 
Čtenář - 29.4.2021 > tahle planeta jen tak nezemre. ta si bude supr zit jeste dlouho pote, co tady nebudem, magdi. a jestli chces vic ptaku a vcel a klistat, prestan zbesile sekat travnik. usetreny cas muzes venovat vineni 5G za neco jineho a lepsiho. a ja se zas odhlasuju. slovy juliana> nepis mi, nectu to :))
<reagovat 
 Čtenář - 29.4.2021 > čtenář> 


Jak ty se můžeš odhlašovat? Vždyť jsi anonym, který se nestydí tady imitovat Zenaddricha a pak mně obviňuješ, že někoho napadám, když to absolutně není pravda.
Ale 2/3 lidí tě určitě považují za hrdinu.
Planeta a její příroda odchází.
Ale zase - 2/3 obyvatelstva to nevidí a tebe považují s posečeným trávníkem za hrdinu.
Tys mně tu od začátku bez důvodu terorizoval, ač jsem jen publikovala, nic jinýho jsem nedělala.
Ale opět - pro 2/3 lidí jsi ty ten správný.
Tys mi rozjebával příspěvky extrémně velkými porno fotkami - ale opět, ty jsi hrdina pro 2/3 obyvatel.
Tys imitoval moji identitu.
Pro 2/3 obyvatelstva děsná sranda.

Tak se seberte NWOčka a ty 2/3 si vemte ssebou.

Protože jste hlupáci, co nechápou dimenzionální reality a nemáte duše, soucit a vůbec cit, 1/3 kristovského lidstva a jejich fanoušci, kteří chtějí zachránit svět, nezemřou.

Vše je jen a jen do času.

<reagovat 
Čtenář - 29.4.2021 > hmm, magdemagozka :)

nevim nic o tom, ze bych tady byl pro kohokoli za hrdinu. jsem si jist, ze jen prekrucujes do pro sebe stravitelnejsi podoby trpky poznatek, ze vic nez dve tretiny konkretne tebe povazuji za psychotickou hysterku. to se mnou ma spolecneho pramalo.

a uz na me nemluv, nectu to! a odhlasuju se a prestan kosit travnik, vrazdis hmyz a likvidujes potravu ptakum, trubko
<reagovat 
 Čtenář - 29.4.2021 > čtenář> 


To je asi pravda, že mně 2/3 lidí považují za hysterku a blázna - proto říkám, ty 2/3 si vemte NWOčka sebou do temnot, kam patříte.
Protože s takovým odpadem se tady žít nedá.

Nechceš se vyjádřit k těm tvým zločinům?
Imitovat Zenaddricha, šikanovat, nebo rozjebávat příspěvky, to není hezká věc, temnoto.

Nikdo to tu nevidí, protože jsem pro ně blázen, tím pádem bezcenná.
Ale to jsou zločiny, ne že ne.

A tady jsi pod mým příspěvkem, ten velký text pro slováka jsem mu psala jako finální vysvětlení.
Jemu jsem hubu evidentně zavřela, ale vylezl jsi opět ty - temný zločinec NWO a bez mrknutí oka jsi naimitoval Zeanddricha.

To je podle tebe O.K.?

Kdybys mne nešikanoval, byl by tu klid.
Ale 2/3 lidí mně považují za blázna, kdežto tebe za správnýho chlapíka, to je ten problém.



<reagovat 
Čtenář - 29.4.2021 > Nebylo to bez mrknuti oka, mrkal jsem. I ted mrkam. Mrk, mrk. Chtel jsem te potesit, protoze si te nikdo nevsima, a kdyz, nadavaji ti, mrk, a mne je jasne, ze tady tomu prikladas vyznam obrovity jak vlastni zad, mrk.

Tak bud rada. A jestli nechces, mrk, abych tady lelkoval, uz na me nemluv, nectu to! Mrk.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter