|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DeadKennedys (Občasný) - 26.3.2003 > Nesouhlasím : Umění není jen o "řemeslu". K čemu perfektně zvládnutý "řemeslo" s absencí nápadů ? Osobně radši druhej extrém : nápady bez "řemesla".
K fotce : Celková rozostřenost nevadí. Že bydlíš na hřbitově ... každej má někde domov. Ale nejvíc to připomíná výjev z béčkovýho hororu
| Body: 1
| | <reagovat |
|
|
|
|
DeadKennedys (Občasný) - 26.3.2003 > Gino : truhlar, sochar,kovotepec,sklar,kuchar ... ti snad ano, u těch ostatních by se dalo polemizovat, ale na to jsem moc línej.
Mr.D : To je nemoc undergroundovejch rebelů.
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gino Hašler (Občasný) - 26.3.2003 > DK - Malir, truhlar, sochar, kovotepec, spisovatel, sklar, fotograf, kuchar a dalsi maji bezpochyby mnoho tvurcich napadu. Pokud je ale realizuji bez zakladnich znalosti materialu se kterymi pracuji, bez znalosti prislusneho nacini a jeho spravneho pouziti, nevznikne (s vyjimkou par geniu v historii umeni) nic nez paskvil. At delas cokoli, napady sami o sobe jsou na prd, kdyz nemas nejmensi znalosti, jak je promenit v uspesne dilo.
| | | <reagovat |
|
|
| LIPIKO (Občasný) - 26.3.2003 > Gino Hasler> ale to řemeslo se dá došprtat (skoro) vždycky, nápady, cit, invenci v sobe bud mas nebo nemas, s tim nic nezmuzes.
dokonce si myslim, ze v dnesni dobe je skoro nemozny vedet vsechno o dejinach umeni a jeste o danem remeslu, takze muze byt skoro produktivnejsi nevedet nic, nez jenom neco, co se v tobe tak propise, ze se toho nezbavis. spousta dilek vznikla nahodou, omylem, chybou. A kdo bejval v historii u zacatku novych stylu?
stari secteli paprdi ? mladosi proc asi?
| | | <reagovat |
|
|
|
| Igracek (Občasný) - 26.3.2003 > Gino Hasler> ste se me fakt dotknul "nejaky mazal" rikate, me je to jasny koho myslite "par barevnych fleku" to ste teda nemusel .
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
čtenář Gino Hasler - 26.3.2003 > Lipiko - my o hruskach ty o svestkach. Rec je o tom, neznat remeslo vubec, zadne dosprtavani. Dejiny umeni s tim nemaji nic spolecneho, o tom nikdo nemluvil (to se toho za poslednich par let stalo tolik, ze uz "v dnesni dobe" nelze obsahnout to, co se dalo na Umprum nebo na Akade bezne za 4 roky nastudovat?). Jiste ze spousta dilek vznikla nahodou a co jako...? Nove styly samozrejmne vznikaly tim, ze novi lide meli nove vize, ale nebyli to analfabeti a vedeli co delaji, nerku-li vedeli vice nez jejich predchudci. Rec byla v podstate o tom, ze (abych dal srozumitelny priklad) nez zacnes varit novy druh gulase, musis vedet, ze se nevari z kapra....ostatne at si kazdy dela jak umi, jestli to dela smysl;na rozdil od vsech techto zprehazenych poznamek bez ladu a skladu....ty uz smysl nedelaji.
| | | <reagovat |
|
| LIPIKO (Občasný) - 27.3.2003 > čtenář> Ginovi
nezjistil bys , co se stalo za den, natoz za par let
jinak mam taky srozumitelnej priklad. na architekture v Liberci (akreditovanem oboru) se nevyucuje typologie staveb (=studenti nemaji vedet kam dospel vyvoj napr divadla, co vsechno uz je vymysleno, vyzkouseno, overeno provozem, co ma tato funkce obsahovat a jak ma byt usporadana, aby si mohli polozit otazku: co je to divadlo a sami na ni hledali odpoved)
| | | <reagovat |
|
|
|
|
Felipe (Občasný) - 27.3.2003 > Jen abych nestal stranou, rad bych jeste pripodotkl - a odesilam Temer vsem, ze do veci nejlip vidi DeadKennedys. Tahle hadka mezi GH a dalsimi ji nadhernou ukazkou neprekrocitelnosti hranic mezi umenim oficialnim (pokud jde o to super klasik edukovane) a umenim unedrgroundu (pokud jde o underground skutecny, ryzi, hulvatsky, napadity a drzy).
Ovsem jak rekl Goethe: Junge Revolutionär, alte Hoffraten...
Takze se dockame mozna i toho, ze nam jednou bude pan D., tentokrat uz pod svym jmenem, ktere bude znit jako fanfara, davat pouceni, ktera nam prijdou sice de facto spravna, zaroven vsak nesnesitelna svym karatelskym tonem..
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
| LIPIKO (Občasný) - 28.3.2003 > čtenář> ja moc nevim, co si mam predstavit pod pojmem technické aspekty architektuy, ale jestli mas na mysli konstukční možnosti, tak s tím poradí specialisté - statici (postavit jde skoro vsechno) , vybrat material je spis otazka citu - material prozradi hodne o charakteru stavby
Nerikam, ze se da to, jak navrhovat stavby, vysledovat jen z typologie, ale prave v ni jsou ulozeny zkusenosti predchazejicich generaci - taje remesla, o kterem jsi mluvil
| | | <reagovat |
|
|
|