|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| MiKa (Občasný) - 4.7.2010 > hloupy ivan> to je zvláštní, mně vůbec - nechápej mou poznámku jako útok, naopak, tvoje názory mají svou platnost a neříkáš je jen tak, pro nic za nic - moc ráda bych si přečetla, co dalšího tobě konkrétně na snímku vadí, jako součást mírumilovný diskuze nad uměleckým dílem - já osobně mám totiž z té masky pocit, že strká nos, kam nemá, že šmíruje, proto ani nemusí být vidět celá, proto je tak podivně narafičená a zároveň že ji ta dívka má na sobě, maska je k ní připoutaná, je a není dívčinou součastí - připadá mi tenhle koncept jako zajímavá hra (např. o sebelásce, proto na ní sedí, že jde nějak šejdrem) - předem ti děkuju za reakci, opravdu mě tvůj pohled zajímá
| | | <reagovat |
|
| hloupy ivan (Občasný) - 5.7.2010 > MiKa> Rušivá pro mne byla ta koincidence, společné (a zase ale ne) směřování rukou a masky - to ovšem z hlediska čistě formálního. Při dnešním, druhém pohledu mne to nepřijde tak důležité jako prve. Tohle mi na tom vadilo stejně jako spojení té figury s tou jinak opravdu estetickou bílou dlažbou, přišlo mi, že se to spolu bije, že je tam ta dlažba jen proto, aby to bylo pěkné, bez ohledu na to, že (aspoň tak soudím) oslabuje vyjádření hlavního námětu. Někdy na mne přijde rozpoložení, ve kterém máloco obstojí, dneska mi ten snímek přijde daleko obstojnější .) Ten námět by jistě nebyl špatný jako krátká filmová sekvence. Třeba jen velice krátká.
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|