|
|
|
|
|
|
|
|
whispermoonlite (Občasný) - 26.5.2010 > jsou to na mě příliš fragmenty, jednotlivé verše - dvojverší, jejichž části by byly dobré díly básní (pro mě nejvíce Neklid světla // za touto netušenou lodí, nebo Vůně deště nad mrtvým). -
potíž je v tom, že fragmentárnost je dvojsečná zbraň. - ticho a prázdnota, v nichž fragmenty ční, mohou zesílit zárodek dobrého obrazu, ale také pohřbít jiný, jenž se sám neudrží (např. plíce očí vůbec neberu; ani první tři verše, z nichž trčí ustálené poetismy - a celá jejich hra je proto v duchu lit.agentovy poznámky) - kdyby se vyskytovaly v jiném prostředí, je možné že by dopadly jinak.
Postava vrytá atd. - je sice také pěkné dvojverší, ale právě proto, že mu chybí vše ostatní, zakotvení v další intenci, má pro mě platnost obrazu, který jsem si připomněl jako známé gesto. - nicméně díky i za připomínky, díky i za novější okamžiky.
| Body: 4
| | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
| šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 31.5.2010 > zochrova> Do holocaustu, jo? To je nějaká hospoda, kde se scházejí nácci? Zajímalo by mě, co by řekl Arnošt Lustig na skutečnost, že jistá část současníků přes jeho úpornou snahu nejenže vůbec neví, co to slovo znamená, ale ani to jí nezabrání, aby jej používala v naprosto nevhodných souvislostech. Asi nic. Mimochodem...to, že mi honem běžíš oplatit nelichotivou reakci jedničkou, vypovídá spíš o Tvé osobě v souvislosti s nadhledem. Mně je to celkem šumák. Takže pokud si myslíš, že jsi mi to nandal(a), dovolím si upozornit, že bys příště mohl(a) vyvinout trošku víc invence.
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|