Pescatore (Občasný) - 22.1.2009 > miroslawek> Tak postupně, když bys chtěl místo čtenářského názoru hned ztrapňovat:
- báseň používá jak asonance, tak i rytmizaci - ne ale veršem vázaným v rýmech, ale veršem ponejvíce uplatňujícím asonace a dělení uvnitř veršů. Přečti si vymezení volného a vázaného verše, já to udělal, poučovat tě nebudu.
- Z tvé strany zaznívají námitky k mému psaní co tě znám, takže jsi mě nijak nepřekvapil. Pokud bys chtěl u básně, která nemá "jasnou pravidelnost struktury rýmů" vytknout mi nedodržení rýmové schématu, pak jsi mě opět pobavil podruhé.
Mám s tvými komentáři tady i jinde "dlouhodobě" svou zkušenost. Jsou neseny jedovatou slinou, a jak vlastně sám říkáš, snahou autora shodit. A nejsem opravdu jediný, kdo tu má s tebou své zkušenosti. Tobě, podobně jako Lyrykovi, nejde vůbec o texty "zevnitř", ale o to navážet se do autora.
Dále, přišel jsi ztrapňovat a "mít pravdu". Pak nelze než tě požádat, když už se chceš nimrat v "rýmu", aby sis našel rozdíl mezi "asonancí" a rýmy", už jsem to tu psal. Já tvrdím že jde o asonace, krom jednoho případu.
Ale...ani to nebylo cílem, jen jsem psal "rytmem", jak se mi vevnitř nabídl. Nic jsem nezamýšlel, žádné slabiky nepočítal a řídil se výhradně "tématem".
Tady je vidět, jak jsi deformovaný snahou "dokazovat" typy veršů, aniž bys pochopil, že rytmizace nebyla vedena žádnou snahou "vázat do rýmů". Když si přetu něco ze tvých básní, vstávají mi vlasy hrůzou z toho, "o čem to vlastně je". Takže raději nic nepíšu.
Možná nejsem odborník na "prozodii", ale ty jsi směšný, ve svém teoretizování. Už jsem si tvých poučených komentářů přečetl víc, abych viděl, co je "nese".